Oldalak

2013. június 8., szombat

Két szabadnap ^^

A Gergőnek jól sikerült a vizsgája, és tökre örültem neki! ^^ Csütörtökön végül Anyuval indultam el a könyvfesztiválra, mert Démon nem jött fel, a Gergő meg később érkezett. De jó volt. A Deákon ettünk egy fagyit, s mire odaértünk a könyvfesztre már zuhogott az eső. Jól el is áztam. Bementünk a New Yorkerbe menedéket keresve és megláttam egy a Gergőéhez hasonló sapkát, amibe beleszerettem. Meg is vettük, mert Anyu szerint is jól áll. ^^


Olyan, mint a Gergőé, csak kék és női. :D De azért tudunk benne twinnelni. :D A könyvfeszten ugyan találtam könyveket, de pénzem az nem volt, mert elköltöttem kalapra, így a könyvvásárlás kimaradt. Anyuval megnéztük a szerelmi lakatokat, meg a most épülő óriáskereket. :)


Aztán befutott a Gergő, akinek megmutogattam, hogy miket fedeztem fel. :D Visszamentünk vele is a könyvfesztre, ahol talált magának egy könyvet és meg is vette. Az Új őrséget. :) Aztán gyorsban a blaha felé vettük az irányt, mert eszünkbe jutott, hogy a bolt ahol át akarjuk venni a DVD-t ötig van nyitva. :D Megszereztük eredeti DVD-n a Hercegnő és a békát, aztán a keleti felé vettük az irányt a pizzáshoz. Szörnyű, hogy mi van a keletinél, lépni sem lehet a mindenféle feltúrt betontól. :(






Fotóztam pár jópofa lakatot a lakatosfánál. ^^ Pizzázás után eszembe jutott, hogy az árkádban megnyílt az a fagyizó, amire már hónapok óta verjük a nyálunkat a Gergővel, így elmentünk megnézni. :)

Joghurtos kimérős fagyit árulnak, 290 Ft/10 dkg, de megéri. ^^ Nagyon finom. Imádom~ Csak a Gergőnek meg nekem más más ízek ízlenek, így valószínűleg külön bödönbe kell majd fagyit vennünk. :D



Pénteken is visszamentünk egy adagért, meg összefutottunk Bálinttal, és feladtuk a követeléses levelemet. ^^ Az is jó nap volt. ^^ Alapvetően nem pocsékoltam el a két szabadnapomat, viszont a mait igen. XD Ilyenkor mindig olyan lelkiismeretfurdalásom van, mert úgy érzem, hogy végre délelőttös vagyok és mégsem csinálok semmit délután. De legalább pihenek, meg hajat festek. Megint. -.- Holnap meg megyek a Gergőhöz~ ^^

Ja igen, a szerzemények:

A Gergő könyve, ajándék Galaktika magazin, Kiara haloween-es felsője, az én sapim, és a DVD. ^^
 

Nincsenek megjegyzések: