Oldalak

2013. június 15., szombat

Random 11 kérdés

Kaptam egy ilyen izét Gigitől, úgyhogy kirakom. :D


1. Képes voltál már életedben egyszer is minden keserű szájíz nélkül azt mondani egy konfliktusban, hogy "Igen, én vagyok a hibás, bocsánat!"?
Szerintem igen. Alapvetően beismerem a hibáimat és igyekszem változtatni a dolgokon.
2. Reggel hány perc alatt készülsz el, és indulsz el a dolgodra?
Őszintén szólva ha dolgozni megyek, akkor 15 perc alatt. Felkapom a ruháimat, megmosom a fogamat, aztán holt kómásan elindulok, smink meg minden nélkül. :D Ha szabadnapos vagyok akkor ráérek készülni, úgyhogy attól függően mit veszek fel, fél-egy órán keresztül készülödők. Néha még el is kések. :D
3. Fürdőkád vagy tusolás?
Fürdőkád. Ott olvasok, relaxálok, és mosom a hajamat. :D Van, hogy eszek és még telefonálok is, vagy zenét hallgatok. :D
4. Sima fogkefe vagy elektromos?
Sima. :D Soha nem használtam még elektromos fogkefét, az igazat megvallva félek tőle. :D
5. Hol/hogyan látod magad 5 év múlva?
Jesszus, akkor már 30 éves leszek. O_O Lesz egy szép lakásom, jól fizető munkahelyem, és rengeteg babám meg egy hatalmas loligardróbom.
6. Hallottad már vissza felvételen a saját hangodat? Ha igen, akkor mi volt az első benyomásod a saját hangodról?
Hát szörnyű. :D Rettenetes. :D
7. Van alvótársad (plüssállat, ilyenek, nem élő..)? (ha van, értelemszerűen leírást is kérek)
Van egy plüss Marios csillagom, amit holdfényconon vettem, és folyton vele alszok, ha egyedül vagyok. Megnyugtat a jelenléte.
8. Mi a kedvenc parfümöd?
Sokáig a Pink Sugar volt, de aztán elkezdett tőle fájni a fejem. Úgyhogy most keresgélek.
9. Costa vagy Starbucks?
A Costa olcsóbb, úgyhogy az. :D Amúgy nem vagyok nagy kávés. :D Inkább cukrászdákba járok.
10. Melyik a kedvenc európai városod?
Párizs
11. A napi rutinodban milyen sminkcuccokat használsz? (kensz magadra :))
Amikor kisminkelem magam, ami ritkán van, akkor alapozó, púder, pirosító, szájfény, szempillaspirál.

Az én 11 kérdésem:

1. Mi volt életed legjobb napja? Mi történt akkor?
2. Mi a kedvenc színed és miért?
3. Melyik a kedvenc süteményed? Írd le a receptjét, ha tudod!
4. Hogyan képzeled magad 10 év múlva?
5. Melyik a kedvenc filmed és miért?
6. Napfelkelte vagy napnyugta?
7. Ha alakot változtathatnál kinek a bőrébe bújnál?
8. Melyik a kedvenc évszakod?
9. Mi volt a legijesztőbb rémálmod?
10. Melyik a kedvenc állatod?
11. Mi a kedvenc ételed?

11 embert nem tudok írni, viszont néhányat igen. :)
Akitől jó lenne elolvasni a válaszokat:
Yukiyaiba
Liani
Gigi
Hana 
Kishi
Meg bárkitől aki szeretné leírni. :)

2 megjegyzés:

D. Gergely írta...

Itten vagyon a válaszom:
http://yukiyaiba.deviantart.com/art/Kerdezz-Felelek-No-1-378204141

Liani Hikawa írta...

http://lianihikawa.blogspot.hu/2013/06/nanatol-es-ichigotol.html
=)