Oldalak

2013. november 9., szombat

Élő tudosítás a Millenárisról, a Kreatív Börzéről ^^




Nya, hazaértünk ezekkel a fenti kincsekkel. ^^ Még van egy tűzzománc fülbevaló, meg néhány gyöngy, ami lemaradt a képről. ^^" A könyvek hihetetlen jó áron voltak, 900 forintot fizettünk az összesért. ^^ A csillagos gyertyát pedig látássérültek készítették és a megvásárlásával az Állami Vakok Intézetét lehetett támogatni. ^^ Több dolgot is terveztem tőlük, de mire kiértünk már kicsit kiköltekeztünk. XD

Szóval fél tizenkettő körül értünk oda, kívülről azt hittük, hogy sok az ember, de bemenvén szerencsére nem volt tumultus. Meg majdnem elcsábultunk a Ízek vásárára, de szerencsére drága volt a belépő, így azt kihagytuk. Nagyon kellemes volt most a környezet, sok kiállító volt és rengeteg jó dolog. Alig bírtuk visszafogni magunkat. :D

Elsőnek a tűzzománcoshoz ültünk le készíteni nekem egy fülbevalót. Imádnivaló volt a csaj, aki tanította, még kedvezményt is kaptunk, pedig csak két fülbevalót csináltunk. ^^ Illetve a Gergő csinálta, én pedig néztem. :D Készített nekem egy epres tűzzománcos fülbit, nagyon aranyos. ^^ Aztán pedig gyertyafaragásra mentünk, ott sorszámot kellett húznunk. :D Ott is megosztottuk a munkát, én mártogattam a gyertyát, a Gergő pedig faragta. Aztán mivel én nem bírtam ki és nagyon megtetszett, kipróbáltam ezt a rongykép technikát. Nagyon szép lett, meg voltam lepve, hogy egyedül csináltam. *_* Annyira egyszerű, de olyan látványos dolgokat lehet belőle készíteni, hogy csak néztem. Itt is nagyon kedves volt az oktató, meg a gyertyáknál is, a kreatív vásáron mindenki nagyon kedves. ^^


 Egy életkép, amin elmélyülten csinálom éppen a képemet (fülemben az újdonsült fülbevalóval)




 A közös gyertya


S a képem, annyira szép... *_* (elfogult vagyok :D)


Szobrok... (valahogy ezektől csak nehezen szakadtunk el)

Nagyon jó volt, jól éreztem magamat, még vagy egy vagyont eltudtunk volna költeni. Azért ittunk 100%-os alma és őszibarack levet, és végül vettünk is 5 litert, mert már csak egy éve csorgatjuk rá a nyálunkat. 

Aztán hazafele bementünk az 576-ba tájékozódni. :D Szerencsére Jack Skellington csak decemberben fog megérkezni, úgyhogy egyenlőre nem költöm el az utolsó fillérjeimet Disney Infinity figurára. :D

Aztán hazajöttünk és ha minden jól megy, most Verdák 2-t fogunk hamarosan nézni, mert azt még nem láttam. ^^"


 A fülbi amit Életem Szerelme készített nekem *^.^*



Nincsenek megjegyzések: