Oldalak

2013. november 28., csütörtök

Szarul vagyok... T_T

Már megint beteg vagyok. T_T Szeptemberben voltam beteg, és most megint. T_T Megint kaptam antibiotikumot és a vérképem sem lett túl jó. Tönkretesz a munka. T_T Tegnap sem jutottam ki, csak este, amikor mentem már haza és bakker hat és fél órán keresztül nem pisiltem, nem ettem, inni is csak azért tudtam, mert Anyu hozott nekem Hohes C-t. Bakker, a rabszolgával jobban bántak mint velünk. Hat és fél óra, mikor még egy két órás mozifilm alatt is bepisilek. Ráadásul már hat napja folyamatosan dolgozom. Fáradt vagyok. Holnap lesz végre egy nyavalyás szabadnapom. Egyre jobban utálom az ünnepeket.

De hogy valami öröm is legyen az ürömömben ma megyek Cluedo-t venni, mert le lesz értékelve. ^^ S tegnap megérkezett a babapakk is, Kiara állati aranyos nadrágban, és örül neki. Alig várom, hogy ráadjam Willre a  parókasapiját és a parókáját, nagyon szép színe van. Most már csak a szemének kell megérkeznie és csoda lesz a kiscsaj. ^^ Meg néhány ruha sem ártana neki, egyenlőre van egy a karakteréhez passzoló pizsamája. :D Az is valami. Majd hamarosan lesz több cucca is. :) Amint lesz pénzem venni neki és találok is olyat, amilyet szeretnék. Őszintén szólva boldog vagyok a két babámmal. :) Kiara karácsonyra laptopot szeretne, meglátjuk, hogy kap e. :D Will pedig cipellőt, mert egy sincs neki. Ha már itt tartunk zoknija sincs. :D

Valamelyik nap a Gergő talált egy nagyon jó kártyajátékot lennt a klubban. S én is szeretnék. Macskásat. De az a baj, hogy annyi mindent szeretnék. :D Őzikés cutsewt, Tekken 3DS Prime Editiont, és még sorolhatnám. :D

Majd jövök képekkel az új cuccokról is, vasárnap végre lesz egy teljesen szabadnapom és fotózni fogok, meg örömködni az új cuccaimmal. :D S a Gergővel leszek, amit már nagyon várok, mostanában mivel mindketten dolgozunk csak keveset tudunk együtt lenni.

Viszont annál többet találkozok Démonnal. :D Múlthét pénteken is tartottunk egy zabáljuk végig a várost napot. :D Elvileg holnap is megyünk, bár, hogy mit csinálunk azt még nem tudom. :D Szeretem Démonban, hogy soha nem tudjuk mit csinálunk, csak csatangolunk a városban és elvagyunk. Bár van konkrét célunk, de általában öt órába tellik, mire eljutunk odáig. :D

Na megyek dolgozni, még a mai napot átvészelem, aztán holnap pihenek és Démonozok. :D

Nincsenek megjegyzések: