Oldalak

2014. július 11., péntek

Az új jövevény - Bonbon

Sosem értettem ezt a recast mizériát, részemről bátran felvállalom, hogy csóró vagyok és nem adhatok ki egy 16 centis cukiságra 40-50 ezer forintot. Még ha össze is gyűjteném a pénzt, akkor sem hiszem, hogy hajlandó lennék ekkora összeg kiadására. Én "szerelem" alapján válogatok, akik eddig itthon vannak mind úgy jöttek haza, hogy első látásra szerelem gyerekek voltak. Nagyon szerettem volna egy Pukifee-t a csapatba, de nem engedhettem meg magamnak egy legit babócát. S az egyik BJD-s barátném éppen rendelt BJDpifától, ezért úgy döntöttem belevágok a dologba és szülinapomra meglepem magamat egy aprósággal (jó, a szülinapom csak szeptemberben lesz, de én ilyesmiken nem akadok fent :D). Két hét mire elkészül, jelen pillanatban már a kínai elosztónál csücsül és várja, hogy hazajöhessen hozzám. Elvileg jövőhéten el is indul. Természetesen már nagy lázban vagyok, hogy milyen lesz. S ugyanúgy fogom szeretni, mint a többieket, attól függetlenül, hogy recast.


Az én Bonbonom! :3 Annyira, de annyira aranyos, imádom a köldökét. :D Meg a pufi fejecskéjét, és a testét, szerintem nekem ez lesz a tökéletesen cuki méret. :D


Ilyen szeme lesz, tegnap megszereztem ebayről~

 S egyenlőre ez lesz a haja. Nagyon nagyon olcsó volt, kíváncsi leszek milyen lesz élőben. *_*

S néhány inspiráló Ante googleról összeszedegetve, olyan cukik, hogy belehalok:







Amúgy mindig ez a legizgibb része a dolognak, megtervezni, hogy milyen lesz a baba. Jövő hónapban érkezik hozzám "még valaki", rá már nagyon nagyon kíváncsi leszek. :D

S OMG! Jönnek a Chess Storytól rendelt őzikés ruháink is, s már annyira várom! Ezer éve nem vettem loliruhát... Gergő rábeszélt, hogy vegyem meg az egész szettet... :D Sajnos bonnet már nem volt, de még tervezem beszerezni.

Tegnap vettem hajfestéket is. Annyit olvastam már a L'oréal Casting Créme Gloss-ról, hogy eldöntöttem, kipróbálom és kicsit felfrissítem a hajam uncsi színét. :D Elvileg vasárnap festjük, kíváncsi leszek mi sül ki belőle. :D

1 megjegyzés:

Resincrew írta...

Ú, de édes kislány! *.* Láttam Facebook-on is, és meg is akartam kérdezni, hogy recast-e, de aztán nem mertem. ^^" De ez a bejegyzésed most adott egy lökést, hogy ha mások is felvállalják a recastjukat, akkor én is vegyek egy recast testet. :)