Oldalak

2014. július 21., hétfő

Mennyasszony lettem - 2014. 07. 20.

Tegnap a Gergő elvitt a Budai Várba és fogalmam sem volt, hogy mit akar, ezért végignyafogtam az utat. Tegnapelőtt voltunk két évesek, ezért azt gondoltam, hogy lesz fent valami nagyon menő kiállítás, amire meglepiből el szeretne vinni. Nagy nehezen felmásztunk a negyven fokban, majd szomjan haltam. Először tényleg azt hittem, hogy a mostani kiállításra fogunk menni, de aztán átmentünk a szökőkúthoz és behúzodtunk az árnyékba. Megkérdezte, hogy hozzá megyek e feleségül  és azt hittem csak viccel, de igent mondtam. Aztán a táskájából előhúzott egy gyűrűt, letérdelt (najó, kis unszolásra :D) és megkérte a kezemet. Úgy örültem neki, hogy hirtelen azt sem tudtam mit mondjak. :D A nyakába ugrottam, meg csókolgattam és igent mondtam.

Még ebben az a része az izgi, hogy úgy voltam vele, hogy előbb a gyűrűket fogjuk megcsináltatni (mert úgy terveztük, hogy mindkettőnknek lesz gyűrűje (mondjuk lesz is)), és csak aztán kerül sor az eljegyzésre, de kaptam egy gyönyörű tünde gyűrűt. *_* Nagyon örülök, imádom és szivárványos a napfényben. Csodálatos.

Ezután tudattuk a nagy hírt a családdal, üldögéltünk és piáltunk a KFC-ben, aztán random összefutottunk Démonnal, mert már hetek óta nem láttam és pont ezen a napon tök véletlenül ő is a Westendben lófrált. :D Ez jellemző rá.

Aztán hatkor találkoztunk Bálinttal, Liával, Benével és elmentünk a Nagyi palacsintázójába. Bálint volt olyan kedves és meghívott minket eme neves eseményen. Én füstöltsonkás-besameles rántott palacsintát ettem tartármártással és isteni finom volt. Érdemes ott megkóstolni a sós palacsintákat is ha éhes az ember, mert nagyon laktatóak. Aztán benyomtam egy mogyorókrémes-banános palit is, mellé pedig málnás limonádét ittam. Nagyon fincsi volt. :3

Nagyon boldog vagyok, hogy hátralévő időmet Életem Párjával élhetem Együtt, boldogságban, szeretetben. :)


Gyűrűm, ami rosszul látszik :D


 Két kalappal...


A boldog jegyespár :3


 Fincsi palacsinta *_*


 Felkerült a poszterem is a szobám sarkába *_*


S a LOLság :D Ekkora dobozban küldték a 8 mm-es szemeimet, kínaiak... :D

Nincsenek megjegyzések: