Oldalak

2014. december 29., hétfő

2014 Boldog Karácsonyt Mindenkinek! :3

Így utólag is Boldog Karácsonyt Kívánok Mindenkinek és Boldog Új Évet! ^^


Nya, ez a Karácsony is elmúlt. ^^ Egész jó volt, azt a két napot leszámítva, amit külön kellett töltenünk. :( 
24.-én itthon voltam természetesen, próbáltam filmet nézni Anyuékkal, de nem sokra mentem vele. XD De ettünk halászlevet, meg finom harcsa pörköltet túrós csuszával.
Meg szaloncukrot. :3 Múltkor beszabadultunk a Gergővel a Bonbonettibe és összeválogattunk egy csomó mindent. XD





A lányok is karácsonyoztak. :)


 A Gergő Nagyijától kaptam egy ilyen nagyon cuki lolimasnit. :) Ő készítette, annyira ügyes! =^.^=


Rólunk most nem készültek digitálisan képek, csak Hurby-vel, azokat pedig beragasztgattam a fényképalbumomba. ^^

Nincsenek megjegyzések: