Oldalak

2014. december 1., hétfő

Karácsonyi készülődés

Decembeeer~ A kedvenc hónapom az évben. :3 Alapvetően olyan típus vagyok, aki imádja a nagy felhajtást, mint Pinky Pie. :D Ugyan az üzletekben tolongó rengeteg embertől kikészülök, de maga a karácsony, az ajándékok, az adás-kapás, a fények, a meleg pulóverek tetszenek. :3


S még valami amitől rosszul leszek, a sablonos karácsonyi számok. Amik nem elég, hogy sablonosak, de minden évben unalomig játsszák őket. Amikor a sparban dolgoztam minden évben vagy százötvenszer meghallgattam a Jingle Bellst péládul és a végére már totál kikészültem tőle. Azóta is utálom. Ezért most ezt a számot hallgatom és nekem tökéletesen megfelel majd ha karácsonykor is ez megy. :D

Az idei ajándékaim megvannak (a legfontosaaabb :D), még egy övet és két meleg papucsot kellene beszereznem. Meg szeretnék egy hajvágást. Festést is, de abban még nem vagyok biztos. A DiamondDeal-en szoktam nézelődni, vannak jó ajánlatok, de még nem volt merszem egyet sem kipróbálni, talán majd most. :D A körmeimet megtudom csinálni magamnak is. A karácsonyi lolitalira a ruhám bekészítve, parókát kértem kölcsön Liától, kíváncsi leszek magamra. :D Már csak a többiek ajándékait kellene beszereznem. :D Minden évben már január elsején el kezdek készülni az az évi karácsonyra, mégis mindig az utolsó pillanatban szerzek be mindent. Ilyen vagyok. :D

Rokonlátogatásra ruha bekészítve, már csak AZ ÖV kellene. :D

Ma rendeltem a Tchibotól egy sütipecsételősnyomdás izét, remélem nem vitték el az orrom elől, mert miután megrendeltem utána írta ki a rendszer, hogy már elfogyott. De nekem még megjött a visszaigazoló e-mail, reménykedjünk, mert nagyon cuki, nagyon tetszik. :3 Ha sikerül pénteken vagy hétfőn hozzák és fel is avatom egy kis keksszel. :D Még szeretném az IKEA-ból a második szett kiszúrót, mert az első megvan és kiszúrokból sosem elég. Hamarosan kezdődik a diócska szezon~

Kaptam előkarácsonyi ajándéknak egy irtó cuki sapit, le sem lehet imádkozni a fejemről. :D

Kellene még egy cuki, illatos és hatásos kézkrém is. :D Kicsik az igényeim, na. :D

Múlthét szerdán elmentünk Anyuval Éhezők viadala 3-at nézni. Alátámasztom, hogy könyvhű volt, na de UNALMAS! Nem értem miért kellett ketté szedni, persze azt értem, hogy az indokok megvoltak (PÉNZ!PÉNZ!PÉNZ!), de ki az aki ezek után megnézi az utolsót? XD Azért voltak benne jó részek, nem azt mondom, alapjáraton tetszett, de moziban nem nézném meg még egyszer.
Aztán bementünk a csarnokba és megvettük életünk első adventi koszorúját és úgy örültünk neki. :D

Viszont lesz a Hobbit utolsó része a moziban, azt már nagyon várom. Szokásos családi mozizás keretein belül nézzük meg. :D

Rendeltem a Ring Land Fashion-től egy csodás szettet az új kislánynak, aki fogalmam sincs miért időzik annyit ott, amennyit időzik. :D Igazán itthon karácsonyozhatna velem. T_T

Zajlik az életem. S mindjárt Karácsony~ Még 23 nap.

Karácsonyi uszkár *_*

Nincsenek megjegyzések: