Oldalak

2014. december 2., kedd

Hazajön a bébim :D

Megjegyzem csak nyafognom kellett tegnap, mert már jön is haza a kislányom és kívánságaim szerint elviekben velem karácsonyozik. :3 Már november 20.-a óta utazik felém, csak Alice elfelejtett írni és ebből lett a kavarodás. ^^" Még szerencse, hogy ráírtam. Ma egész út alatt azt énekeltem, hogy Hazajön a bébim. :D A csomagkövetőt is sikerült beüzemelnem, ugyan semmi érdemi információ nincsen rajta, csak annyi, hogy a csomag elosztóba került november 25.-én, szerintem már csak akkor fogok hallani róla ha az országban lesz, vagy a kezemben, szurkoljatook, már nagyon várom haza. :3
Leghamarabb 20, legkésőbb 40 napon belül itt lesz, legyeeen itt. A nevét kitartóan nem tudom, de nagyon szeretném már fogdosni. :D Parókája meg szeme ugyan még nincs, de addig is megkapja Will göndörke haját és kaphat valami random szemet is, nem bánom. :) Festése is csak jövőre lesz szerintem.

Ma bementem a Rossmannba, hátha van a KőKiben is Rival de Loopos állvány, de nem volt, ezért hétvégén mehetek be az Árkádosba, amit annyira utálok, mert rengeteg az ember. XD De azért nem távoztam üres kézzel, velem jött egy Adidas Fizzy Energy parfüm, és egy Synergenes cuki, illatos és hatásos kézkrém. :) Ezt szeretem a legjobban, már harmadszorra veszem újra. Ez meg az Anaconda.

A Klári nénitől kaptam egy képeslapot névnapomra, kicsit hamar jött, csütörtökön lesz, egy cica van rajta és nagyon cuki. :3 Ennek örömére írtam is neki gyorsan kézzel egy levelet. :3 S holnap feladom csigapostával. :D Zeruda nevezi így a sima postát, szerintem aranyos. Erről jut eszembe, megkértem Zerudát, hogy írjon nekem e-mailt, mert levelezni szeretnék vele, kíváncsi vagyok sikerül e. :S

Azt hiszem hivatalosan is elkattintgattam a képeimet. :D Tudom, tudom azt mondtam, hogy nem fogok kattingatni, mint egy hülyegyerek, de ha egyszer annyira jó. :D Imádom, ahogy előjön a fénykép, aztán pedig lassan előbukkan. Még van hátra 5 db, az egyiket este el akarom lőni, maradt 4, sok pénzemet el fogja vinni ez a hobbi. EZ IS. Deee nem bánom, imádom Hurby-t~

Ja igen, és enyém lett a süti pecsételő, ma el is indult hozzám, szerintem péntekig megkapom. :3 Weeee~

Még 22 nap.

Nincsenek megjegyzések: