Oldalak

2008. március 24., hétfő

Húsvét újra ^^

Nyo, a Húsvétom tök jó volt. Igazán sajnálom, hogy ma van az utolsó napja. T_T Ami ugyebár azt is jelenti, hogy még holnap aztán ismét suli. >.< De legalább a munkahelytől megszabadultam egy hétre és egy napra. :D
Persze nem azokat kaptam amit a Húsvéti listámba leírtam, de ezt köszönhetem magamnak is. Tehát az ajándékok: Vágyak és varangyok (a Melltartó és seprűnyél folytatása, amikor megláttam a boltban egyből lemondtam az összes többi könyvemről, amit kértem), egy arc és kézkrém, egy nagyon aranyos, picike kerámia kacsa, egy cipzárra rakható mókus, akit Barbarának hívnak, pénzt, Milka töltött tojást, ASmagazint (a DVD nélküli változatot, mert a Black Jack már megvan), Kinder csokit, egy aranyos, kövekből kirakott nyakláncot. ^^
S a Paradicsom: http://bolthely.hu/fantasytower/oldal/fooldal Már ki is néztem egy Jigoku Shoujo-s tatyót, egy Furuba-s ernyőt, amik még úgy el is érhetőek a számomra, meg persze ott pislog a Furuba-s mamusz, a DN csuklószorító és tolltartó (bár lehet, hogy erről lemondok), a Tenjho Tenge-s, Tokyo Mew Mew-s, Ragnarok-os, Strawberry-s kulcstartó, a Maneki Neko, a Paradise Kiss nyaklánc. Egyszóval jó sok minden. xD De ez még a töredéke annak, amit ott találtok.
Most pedig a Disgaea 1-el játszunk. :D Hú, s az AnimeCon. Az meg a másik. Ugyebár kellene a jegy, ami két napra 2200 Ft. S a mangák: ami igazán érdekel az a Princess Ai extra kiadása, és a Lidércfölde, ami újonnan megjelenik. Meg még a Bolondok Aranya-t szeretném, a második kötetet. A Saiyuki RELOAD első kötetéről most lemondtam, helyette KKJ-t veszek, másik nagy kedvenc, Arina Tanemura ugyebár. xD
Nyo, most ennyi... Végre rájöttem, hogyan lehet YouTube videót elhelyezni itten. xD És megváltoztattam a blogom kinézetét, ha nem tetszik, akkor is ez van. xD

Nincsenek megjegyzések: