Oldalak

2008. március 29., szombat

Szombat ^^

Hát ezen a héten tulajdonképpen nem történt semmi izgalmas. De tényleg. Szerdán elkezdődött a suli, bementem, átültem feleslegesen két napot, mert nem csináltunk semmi értelmeset, csak ültünk és olvastunk (már aki). Én a Vágyak és Varangyok-at olvastam, ami a Melltartó és seprűnyél folytatása. Ami tök jó. ^^ És ezen a héten rendeltem a FantasyTower-ből is. :) A zsákmány, ami miatt most csóró vagyok. xD
- Tokyo Mew Mew kulcstartó (Ichigo),
- Furuba esernyő (Szerelmemtől kaptam *.*),
- Jigoku Shoujo tatyó,
- Ragnarok Online kulcstartó (Szerelmemnek :).
Ami így belegondolva nem is sok, meg nem is fizettem érte sokat, csak ... Ugye meg kellett még vennem a jegyeket is a con-ra, amik megjegyzem, nincsenek még meg, mert nem volt. T_T
Közben meg elolvastam a Bolondok Aranya 2-t is. ^^ Tök jó!!! ^^ És a végén leírja, hogy Ő hogyan készíti a mangát. Imádom az ilyesmiket. A Dramacon-ba is le volt írva...
Ja, és pólókat akaroooook tervezni... *.* Szóvaaal megyek isss... És tervezgetek.

Nincsenek megjegyzések: