Oldalak

2008. március 5., szerda

Ismét szerda ^^

Hű... Reggel felkelvén azt hittem, hogy ma iszonyú fáradt leszek, de érdekes módon még a buszom sem késtem le. Tegnap a Szerelmemmel Együtt megcsináltam a Creatorom, ezért fél 11-ig maradtam fennt. ^^" De az egészben az volt a legjobb, hogy nem ébredtem fel egészen 5-ig, amikor is csörgött a mobilom, szóval valószínűleg kipihentem magam. Tök jó, mert most már van egy Creatorom, ráadásul egy Vanilmirth-em is, amit Cudar Aszpiknak hívok. :D A Creatorom neve pedig Cukorka. ^^" S cuki, rózsaszín rucija van. Majd teszek be róluk képet. ^^
Közben pedig rákattantam a resinekre (olyan figurák, amelyek úgy érkeznek, hogy nincsenek se összerakva, sem pedig kifestve, neked kell összeraknod és kifestened is). Találtam is tegnap két ragnarokosat, ami nagyon tetszett. Írtam is egy lánynak, aki tudna nekem rendelni, de sajna még nem írt vissza. T_T Nagyon aranyosak, teszek be alulra a kedvencemről képet (természetesen merchant). Csak ebben az a furcsa, hogy ezek drágábbak még a rendes figuráknál is. Mert ugye megrendeled a figuraalapot, ami alapból 5000-8000 Ft körül van. Aztán még meg kell hozzá venni az ecseteket, festékeket és az egyéb kiegészítőket is. Szóval nem egy olcsó mulatság, de a figurák jó nagyok. ^^
Hmmm... Ma a tortán voltam és húztam át dobos tetőt. ^^ Izgi volt, aztán az egészet magamba tömtem... Most meg rosszul vagyok... @_@
Megyek is csicsizni... Oyasumi nasai! ^^

Nincsenek megjegyzések: