Oldalak

2010. május 20., csütörtök

Horo ♥ IchiGo

1. Írok valami random dolgot, ami eszembe jut rólad.
2. Megmondom, melyik dal, vagy film jut eszembe rólad.
3. Megmondom, milyen illat jut eszembe rólad.
4. Mondok valamit, amit csak te és én értünk meg.
5. Elmondom az első emlékem rólad.
6. Megmondom, melyik állat jut eszembe rólad.
7. Kérdezek valamit tőled, amit már régóta szeretnék tudni.
8. Megmondom, mi a kedvenc dolgom veled kapcsolatban.
9. Elmondom, hogy ha sorozatgyilkos lennél, szerintem hogyan nyírnád ki az embereket.


IchiGo ♥ Horo-ról:
1. sok-sok szép smink. :) Te vagy a sminktanácsadóm. :)
2. Terminátor 4 (vagy 3? XD) Azt láttuk ketten, és majd elaludtunk rajta. XD
3. Valami virágos illat, virágos rét tele lila virágokkal... *_*
4. Ööö... Megértjük egymást? XD Annyi ilyen van, hogy nem tudok dönteni. :D
5. Az AnimeBazáron láttam, hogy plüss cicasapikat árulsz és írtam Neked e-mailt, hogy szeretnék, aztán megtaláltam a Mentol Macskát is és azzal kapcsolatban is írtam, hogy plüsst is szeretnék, aztán elkezdtünk levelezni és azóta tartjuk a kapcsolatot. :) Amúgy pedig első emlékem rólad, amikor a buszvégállomáson álltál és vártál engem, kék topban (azt hiszem :D).
6. Cica. *_*
7. Hát szerintem már mindent kitárgyaltunk. XD
8. Az, hogy veled mindent megtudok beszélni, és mindig segítessz dönteni a kérdéses dolgaimban, s tök jófej vagy. :) Húggggiiii~ (L)
9. Szerintem méreggel. :D Mondjuk az italukba keverve. :D

Horo ♥ IchiGo-ról:
1. eper. sok sok sok sok sok eper :D
2. Ichigo 100% - Ike ike XD
3. az a finom, avonos epres tusfürdő meg testápoló... ha nem tudnám mi az, bele is harapnék... krémes is, meg rózsaszín is. pont az esetem :))
4. Öööö... amit csak mi értünk meg? Te megértesz engem, én meg téged. :D Lelkitársak vagyunk, vagy mi a fene :D
5. Húúú... jó rég volt. Egy nekomimis sapkát akartál venni tőlem és azért írtál egy e-mailt. Aztán levelezni kezdtünk. :)))))))
6. egy puha nyuszi. kicsi meg fehér, meg bolyhos is és cuki. :D
7. azt hiszem ilyen nincs. :D amit akarok azt vagy megkérdezem vagy elmondod magadtól ^^
8. megértesz és tanácsot adsz. te vagy a nővérkém ♥ ♥ ♥
9. talááááán... olyan sweeney todd-osan feldarabolnád az embereket és belesütnéd őket a pitébe vagy muffinba vagy valami más süteménybe. de inkább ne tedd :D

Nincsenek megjegyzések: