Oldalak

2010. július 29., csütörtök

Corpse Demon, Highschool of the dead, Darren Shan manga

Ez az első, amit elkezdtem nézni, a Highschool of the dead. :D Még Taki említette, hogy jó, tegnap pedig rátaláltam AnimeAddictson és belenéztem, hátha jó. S tényleg egész jó. A negyedik részig jutottam el, de a negyedik részben például már elmondták, hogy mi volt az előző három részben. :D Mintha nem emlékeznék. XD Viszont ezt leszámítva egész jó, kíváncsi vagyok mi fog belőle kisülni, még nem láttam zombis animét. Elvileg 13 részes lesz, az meg nem olyan nagyon vészes. :D

S ez itt a másik új kedvenc, a Corpse Demon. Az első három részét néztem meg eddig, érdekesnek tűnik. Bár egyenlőre semmi konkrétum nincs, csak, az, hogy meghalt a kedvenc csajszim (ő az, a képen) már az első rész végén. :D Remélem, hogy feltámad, bár az openingben benne van, úgyhogy van esély rá. :D A másik szereplőnek, aki srác mondjuk elég furán vannak megrajzolva a szemei, meg úgy általában az egész érdekes, viszont van benne két cuki kutya. :D

Ez itt a Darren Shan manga adaptációja. S tök jó. :D Bár néhány változtatás van benne, mint a filmben is, mégsem lehetnek totálisan hűek Darren Shan-hoz. Szóval tök jó és miatta újra elkezdtem mangát olvasni, már ideje volt. :D

1 megjegyzés:

boros1124 írta...

Mindig tetszettek a mangái, de kevesen tudják, hogy könyveket is ír. Már többet elolvastam és nekem nagyon tetszenek. A legújabb könyvet a Város-trilógiából olvasom. Az a címe, hogy A pokol pereme. Itt egy link is hozzá, ha meg szeretnél ismerkedni vele: http://www.konyv-konyvek.hu/a_pokol_pereme_varostrilogia_2