Oldalak

2010. július 21., szerda

Pretear

Na, ezt is gyorsan ki fogom végezni szerintem. :3 Ma csupán hat részt néztem meg és még nincsen vége a napnak. :D A Pretear az olyan animéim közé tartozik, amit azóta meg akarok nézni, hogy animés vagyok, de csak most jutottam el odáig, hogy meg is nézzem, meg legyen türelmem hozzá. Az én titkom, hogy nem vagyok képes hosszú sorozatokat megnézni, mert egy idő után elunom őket. Ahhoz vagy nagyon az én stílusomnak kell lennie, vagy nagyon jónak kell lennie egy animének, hogy megnézzem. Ezért igazán kevés animét néztem meg eddig, de ezekről most szeretnék beszámolókat írni, mert amúgy mindig elfelejtem, hogy miket néztem meg. :D

A Pretear egy tipikus magical girl anime, adott hét leaf lovag, akik lejönnek a földre megkeresni a Pretear-t, akivel egyesülhetnek és harcolhatnak a Sötétség Hercegnőjével szemben. Szóval van benne némi háremtudat is, mert a hét leaf lovag férfi, s egy nő van, Himeno (akit tulajdonképpen csak kevés jó indulattal lehet nőnek nevezni xD). Himeno tizenhatéves, apjával és dúsgazdag mostohaanyjával és két mostohatestvérével egy kastélyban. Valójában magányosnak érzi magát, de szereti a virágokat és a természetet. Gondolom ezért őt választják ki Pretear-nak. Ezek után ugye harcolgat, harcolgat, közben felszínre kerül a szörnyű igazság is... Szóval tipikus, de nekem ettől függetlenül nagyon tetszik.

A mostani szupergrafikájú animékhez képest elég gagyi a rajzolása, lévén 2001-es, de lehetne rosszabb is, néhány helyen szépen meg van csinálva. A zenéje nagyon jó, bár eredetileg csak kettő van neki, ami dominál az animében, tekintve, hogy 13 részes nem fordítottak rá túl nagy figyelmet. Nekem nagyon tetszik, mindenkinek ajánlom, aki szereti a magical girl típusú animéket. :)

Nincsenek megjegyzések: