Oldalak

2010. július 3., szombat

Elmúlt napok =^.^=

Ma megnéztük az Alkonyat - Napfogyatkozást a moziban! *_* S nagyon, nagyon jó lett! Jobb, mint az első kettő együttvéve. Nekem már könyvben is az első és a harmadik volt a kedvencem és filmben most előlépett első számú kedvencé. Amikor a filmben Edward megkérte Bella kezét és Bella a nyakába ugrott örömében az annyira aranyos volt, hogy örömkönnyeket hullattam. XD Hiába, írták, hogy a film csak a javíthatatlan romantikusoknak ajánlott. :D Hát én totálisan az vagyok - reménytelen. :D Néha még most is folyton azt hiszem, hogy az én életem is lehet majd egyszer ennyire szép meg kalandos, meg mit tudom én. :D De már elég nagy vagyok ahhoz, hogy ne higgyek a mesékben, ugye? Szóval maradok az álmodozásnál és a filmek nézegetésénél. XD Addig is ott vagyok és nem itt. :D

Bár az életem mostanában egész nyugodalmasan, bár jobbára eseménytelenül tellik. Dolgozni még nem kezdtem el... XD (Hogyne, majd agusztusban. xD) Inkább nem is gondolok rá, hogy mi vár rám a közeljövőben. Túlságosan félek tőle. Különben teljesen normális, hogy van egyfajta akkut depresszióm. Elvégre most vizsgáztam nem régen... S hátrahagytam 3 évet, ez elég ijesztő... O_O 

Hétfőn szerintem nem csináltam semmit, az igazat megvallva nem emlékszem rá... O_O Kedden elmentem egy hostess munka felvételijére. De még nem tudom, hogy mi is van pontosan... Szerdán.... Szerdán a Tündivel találkoztam. Voltunk a Duna Plázában és vettem egy helyes kis zöld gatyát. :D Invázió rulla. :D Csütörtökön otthon kockultam jobbára... De be is vásároltam a hétfői kókuszgolyóhoz. Mostanában rákaptam a facebookon lévő játékokra és olyanokkal játszom, mint Baking Life, Bite me, Castle & Co, Zoo Paradise, Millionare City. :D Egész cuki játékok vannak ott. :D A Caslte & Co különösen tetszik. Az Ubisoft készítette, és apró tündérkéket kell igazgatni, boldoggá tenni, ők meg gyűjtik Neked az aranyat. :D De jóóó~ A Bite me pedig természetesen egy vámpíros játék, az is nagyon jópofi. :3 

Pénteken Velencén voltunk Anyukámmal és a nénikémmel. Jó volt, annyit ettünk, hogy a végén már majd kipukkadtam. :D Indítottunk szendvicsekkel a vonaton, majd a strandon egy csokis-málnahabos goffrival, aztán hekket ettünk, halászlét, még egy goffrit, jégkását, kolbászt és hamburgert. Ezek után pedig csodálkozom, ha elhízok. :D A víz is jó volt, miután belementem és megszoktam már egész melegnek tűnt. Annyira meleg sem volt, mert néha elborult, a végefelé esett is. De jó volt! ^^ Szeretem Velencét. :D

Azt hiszem ennyit belőlem. Jó éjt~ ^^

Erről jut eszembe. Az új cipőm feltörte a sarkam. T.T Nagyon fáááj. T.T

Nincsenek megjegyzések: