Oldalak

2010. július 12., hétfő

Trófea Grill Étterem

Végre valahára tudok egy normális posztot is írni róla. :D Szóval most leírok mindent, ami ennyi idő után eszembe jut. :D Szóval négyen mentünk (Miku, Shizuka, Vivi és én), Vivi nincs rajta a képeken, mert már így is tiszta hülyének néztek minket, hogy fotózkodunk az étterem előtt, mint a turisták. xD Miku és én casual loliban mentünk, Shizuka állásinterjúról jött, szóval inkább mellőzte a lolit. :D

Szóval eredetileg kettőre foglaltattunk asztalt, de mivel mindenki késett, ezért csak kettő óra öt percre értünk oda. xD De nagyon rendesek voltak, mondtam, hogy foglaltattam asztalt, aztán a csajszi oda vezetett minket, aztán jött egy pincércsávó, elmondta mi van itt (svédasztal, az italt ők hozzák, a kaját mi szedjük xD), aztán mondtuk, hogy mit szeretnénk inni, erre felírt még négy édes pezsgőt is. xD Bár Miku meg Vivi nem pezsgőzött végül is megittuk Shizukával helyettük. XD

Aztán neki álltunk kaját szedni. Elöszőr egy csomó mindent nem vettem észre, csak a sushit, ezért kétszer is szedtem az előételekből. :D Igazából nem tudnám elmondani, hogy pontosan mit is ettünk előételnek, mert az ételek többségét nem ismertem fel, csak a sushit, meg a tatárbeefsteaket. :D A többi meg ilyen különlegesség volt, ja, meg volt miniszendvics. :D Aztán ettem egy kis burgonyakrémlevest ilyen forrázott égetett tésztás jósággal. Utána pedig főétellel vegyített előételt. :D A sushi-ból még egyszer kellett vennem, mert annyira finom volt, emellé szedtem egy kis tatárbeefstaeket, majd mellé burgonyafánkot, jázminrizst, szarvast (boros mártásban), hortobágyi palacsintát. Ennyi volt a főétel, aztán sütettünk magunknak húsit. :D Ki lehetett választani, hogy mit szeretnénk, én cápát ettem és tandori csirkemellet. :D A cápának ugyanolyan íze volt, mint bármelyik másik halnak, legalábbis nem éreztem a különbséget. A tandori csirke pedig csípős volt és fincsi. Ehhez ettem tzatziki salátát és gyümisalátát, igen, nagyon összeillő dolgokat válogattam össze. :D Plusz görögdinnye szeletet. Ezután már csak a sütemény fért belém. Bár a sütemények nem voltak olyan finomak szerény véleményem szerint, hiába, kritikus vagyok. :D A profiterol pölö egyenesen gagyi volt, nekem nagyon nem ízlett. De lehet, hogy csak azért, mert már nagyon jól voltam lakva. :D

Szóval jól éreztem magamat, fincsi volt a kaja, meg minden. :D Aztán Shizukával megrohamoztuk a Fővámtéri Vásárcsarnokot japán napok tekintetében. Eredeti célom az volt, hogy vegyek a Páromnak bonsait, ami sikerült is. S nagyon örül neki. :D Minden reggel azzal kezd, hogy megöntözi. :D Végre valami, ami tetszik neki. XD Láttunk egy imádnivaló nyuszis yukatát 7 ezer forintért. T.T De nekem itt a drága epres yukatám is, úgyhogy őt ott hagytuk, nem mintha lenne felesleges hét ezrem. XD

Szóval ennyi, amit el tudok róla mondani. :D Gratula annak, aki végigolvasta ezt a két órányi agymenést. :D

Nincsenek megjegyzések: