Oldalak

2010. szeptember 20., hétfő

Ajjaj.. Csóróság rullz :D

Utálom ezt a diákszövetkezetet. :S Nem elég, hogy a májusi vodafone-s szórólapos munkámat júliusban fizették ki, most is írtak egy e-mailt, hogy a pénzt nem ma küldik, hanem majd esetleg két héttel később. Bár még akkor sem biztos (nem nagyon bízok benne). T___T Neee máááár~ Én ma akartam a pénzt. Gondoltam elmegyek veszek végre valami normális sampon-balzsam kombót (igen, már arra sincsen pénzem), esetleg elmegyek a vásárcsarnokba s veszek macha-t. De nem. Így még a MondoCon-ra sem tudok jegyet venni. T_T Nem kellett volna annyit költenem a múlt héten. Pedig érdekes módon nem is vettem semmi érdekeset. Csak a Feri mobilját töltöttem fel, a nyúlnak vettem kaját és ennyi. Meg még valaminek lennie kellett, különben biztosan nem lenne már csak három ezer ötszáz forintom. Amiből ráadásul továbbra is, rendületlenül a Feri mobilját kellene feltöltenem. Szóval én csak a nyúlkaját vettem meg, meg azt a táskát. Fene a táska mániámba. T_T Ezentúl nem is veszek táskát. Pedig most is kinéztem egyet. xD De erős leszek és kibírom. :D A szoknyámat így is ki kellene fizetnem szegény Sakurának, a MondoCon-ra is kellene pár forint, mert Angyalok Menedéke mangát szeretnék venni (legalább a 2. kötetet) és még ki tudja milyen fancuccok lesznek, amit nem tudok majd ott hagyni. Remélem tényleg átutalják a pénzemet 1-ig. S többet egy öt ezresnél (elvileg négy napot dolgoztam, 500 Ft-os órabér, nyolc óra, szóval még legrosszabb esetben is (ha a teljesítménybéres napot nem számítom bele, meg azt az egy üveg bailys-t, amit eltörtem, arra úgy is azt mondták, hogy nem vonják le, s különben sem az én hibám volt), akkor is 12000 Ft-tal jönnek! de a teljesítménybéres munkára is várok minimum három ezret!), mert nagyon pipa leszek. 

Nincsenek megjegyzések: