Oldalak

2010. szeptember 4., szombat

A Szépség és a Szörny

Nos, ez egy modernkori tündérmese szerűség, 1987-es, és én még csak ma fedeztem fel. :D Épp az első részt nézem, de én már most oda vagyok érte. :) A szörnyeteget Vincent-nek hívják és egy különleges betegség miatt úgy néz ki, mint egy oroszlán, így született. Lennt lakik sok másik emberrel együtt a föld alatt, ahol egy egész várost építettek ki. Egyik nap megmenti a gazdag Catherine-t, akinek az arcát össze-vissza vagdosták. Így aztán Vincent megtalálja, hazaviszi és megmenti az életét. Mikor már jobban van a nő visszatér az életbe, de nem tudja elfelejteni megmentőjét és újra lemegy hozzá... Gondolom tudjuk innentől, hogy miről van szó. XD

Mindegy, nekem nagyon tetszik. Ezenkívül letöltöttem a Félelem kórháza első részét, ami egy igazi Stephen King sorozat, meg  a Bádogember c. vadiúj sorozatot (aztán az is lehet, hogy az is ezer éves, csak én nem tudtam róla :D), s még töltögetek, ha már fizettem érte 313 forintot. :D

Nincsenek megjegyzések: