Oldalak

2010. szeptember 2., csütörtök

Kávé... @_@

Tulajdonképpen fogalmam sincs, miért keltem fel hajnalok hajnalán, de végül is a buszom mindjárt indul, szóval egész jó időben vagyok még. Ilyenkor az emberek kávét szoktak szürcsölgetni. Én utálom a kávét, meg különben is elalszok tőle, ezért nem iszom. :D Meg lenne a lehetőségem, hogy szilvás-habos sütit egyek reggelire, de nem akarok. Azt hiszem maradok az én drága csirkehúsos-gombás reggeli fornettimnél. :D 

Amúgy ma ismételten állásinterjúra megyek. Szerdán felhívtam az egyik sütődét, ami fennt volt a honlapon, hogy kezdő cukrász vagyok, blablabla, és mondták, hogy menjek be. S két órát maradjak bennt és csináljak valamit. Elég scary. Fogalmam sincs, hogy mit kell majd csinálnom, de remélem jól fog sikerülni, bármi legyen is az. :D Végül is ez még csak a második cukrászda, ahova elmegyek, szóval talán ennyi még belefér. :D

A tegnapi szülinapom jó volt. Kaptam sárgadinnyés sütit, ami valójában nem is sárgadinnyés volt, hanem narancsos, de így is jó volt. :D Feritől Totoro-s irattartót, meg Homokóra és Szépek könyvet kaptam, wuu~ Csak nem tudom melyiket olvassam el előbb. Valószínűleg jövőhét vasárnap tartom a szülinapi bulit. :D Majd arról lesz képes beszámoló is. Pénteken pedig Anyuval megyünk valami kirándulásra... O_O 

Na, most már rohanhatok is a buszhoz. :D Szurkoljatok~

Nincsenek megjegyzések: