Oldalak

2011. március 20., vasárnap

Filozók :D

Irtó sokat gondolkodtam rajta, hogy mit is készíthetnék lolitalira (a 2 éves évfordulónkra), de már úgy nagyjából összeállt a fejemben a kép, meg az alapok már megvannak, már csak nekik kell majd állni és elkészíteni őket, meg néhány apróságot még beszerezni (ez jellemző rám, hogy az utolsó pillanatban kezdek mindennek neki :D), de sikerülni fog a hétvégéig. ^^ Remélem. XD

Annyira aranyos ez a macika. *_* Gondolkodtam, hogy mik hiányoznak a loliruhatáramból és arra jutottam, hogy nagyon sok minden. T_T De majd ha végre dolgozó ember leszek, akkor majd beszerzem a maradék itemet. :D Különben lehet, hogy csak én képzelődöm, de néha gépezés közben azt vélem felfedezni, hogy Vattacuki néha kinéz a párna mögül. XD Erről jut eszembe, hogy nyárra gyűjtögetnem kell, mert ha majd Gigiék mennek a loliconra, akkor majd megkérem őket, hogy hozzanak nekem AP csuklómandzsettát. *_*

Közben továbbra is Malifauxot nézegetek. ^^ De még mindig nem találtam ki, hogy melyik frakcióval legyek. :D De erősen a Neverbornosokkal szemezek, legfőképpen azért, mert köztük van a véres maci. :D Maaaaaci ^^



1 megjegyzés:

Liani Hikawa írta...

Pacsi! *röhögve nyújtja a jobbját* Korrektül mindent a legutolsó pillanatra hagyok én is. XD