Oldalak

2011. március 28., hétfő

Nyuszi *_* & Mochi *_*



Ma rájöttem, hogy igen csak elhanyagoltam szegény Dominót. Ezért ma készítettem neki pár játékot és jelentkeztem a csoportos oltásra, ami április 23.-án lesz. Arra gondoltam, hogy beoltatom, veszek neki hámot és majd elviszem sétálgatni. :) Biztos örülni fog neki tavasszal, nyáron aligha, mert akkor meleg van. XD

A tegnapi lolitali nagyon jó volt. ^^ Nekem nagyon tetszett a licitálás, az ajándékozás is jó volt, meg az év lolitája választás is. ^^ S Liani nyerte az év újonca címet, gratula itt is neki! ^^ De majd írok bővebb beszámolót a lolis blogomba. ^^

Pénzügyileg nagyon a nullán vagyok, pedig cukorkás cutsew-t mindenképpen szeretnék clobbáról, és akkor már azt a gyönyörűséges hajpántot is. T_T S lesz Janet Store rendelés is, hajjaj. :D Közben BL-ről is rendelnék egy pónis táskát, ha eladom a pónis ruhámat, ahelyett legyen valami emlékem róla. ^^ Remélem sikerül eladnom. ^^ A Malifaux szettről, meg a nyuszis kabátról pedig már rég lemondtam. XD Majd nyáron, ha összejön végre valami munka. ^^"

Viszont tegnap Cchan ajándékát kaptam és kaptam tőle két darab epres mochi-t. *_* Annyira finom volt! Cchan mondta, hogy 550 Ft-ért lehet náluk egy boltban kapni, én pedig egyből rendeltem kettőt, egy epreset, meg egy vörösbabosat. :D Nyááá, annyira fincsi. *_* Ráadásul volt pocky a Gólem Művekben, kibírtam, hogy ne egyem meg, mert majd a Ferivel akarom Együtt, ha egyszer végre hazajön. T_T

1 megjegyzés:

Liani Hikawa írta...

Én köszönöm a szavazatokat azoknak, akik rám szavaztak. =) Nélkülük nem sikerült volna. =D