Oldalak

2011. március 23., szerda

Weeee~ ^^

Húsvéti lista:

Meglepő módon tök kevés kívánságom van. :D Lehet, hogy amióta nincsen pénzem csökkentek az igényeim? :D

Malifaux - Neverborn, Lilith, végre kiválasztottam melyiket szeretném ^^ De a macit sajna külön meg kell venni hozzá T_T

Ez az a csodaszép hajpánt, amiről lejjebb írtam ^^

Cukorkás blúz *.*

Beindult a nagy üzem. :D Már két napja csak az ajándékokat készítem a jubileumi ajándékozásra, meg az árverésre. ^^ Bár nem vagyok túl profi remélem azért tetszeni fog azoknak, akik kapják őket. ^^

Közben megálmodtam a húsvéti listámat is, és áttanulmányoztam a gardróbomat. Ahhoz képest, hogy mennyi mindenem volt, most hogy eladogattam dolgokat igen csak megcsappant a gyűjteményem. T_T Rájöttem arra, hogy felsőknek igazán csak híjján vagyok, ezért szeretnék majd clobbáról rendelni egy fekete (végre eldöntöttem! :D) cukorkás felsőt, meg egy hajpántot húsvétra. Ugyan hajpántom van elég, de egyszerűen nem tudok kiszeretni belőlük, a clobbán pedig találtam egy gyönyörűszépet, ami menne a szép virágos classic ruhácskámhoz. ^^ Amit karácsony óta nem tudtam felvenni. T_T A múltkori talira szerettem volna, de végül a pónisban mentem, mert megadta magát a cipzárja, de szerencsére Elyon megtudja csinálni nekem. ^^ Feltúrbóztam a Fantastic Dolly-s hajmasnimat is. ^^ Rávarrtam a szívecskés medált és ráraktam a másik lila hajpántomra, máris sokkal jobban mutat. :P Weee, már úgy várom a talit~ Régen nem volt tali, amire ennyit készültem. ^^

Nézegettem a recepteket is, találtam is egy két jót, de végül az Almás-répás kocka mellett döntöttem. ^^ Mert az egészséges és biztos finom is, de versenyben van még a Banános golyók is. :D Majd még kitalálom melyiket. ^^

Nincsenek megjegyzések: