Oldalak

2011. március 13., vasárnap

Malifaux

Egy régi álmom vált valóra ma reggel, amikor is a Gólem Művek honlapjára felnézve megtaláltam az egy éve keresett blogot. (Most már mindennap rutinszerűen felnézek a Gólem Művek honlapjára és hol Eden, vagy Infinity szabálykönyvet böngészek. Mind a kettő játék megfogott, bár inkább az a tény, hogy ólomfigurákat festhetek. :D) De erősen emlékeztem rá, hogy valamikor egy évvel ezelőtt rátaláltam arra a blogra (amikor a Warhammer mániám volt) és találtam egy ólmos-figurás játékot, aminek a karakterei nagyon megtetszettek. Ugyan azzal a lendülettel el is felejtettem a játékot, de mióta megint előjött ez a táblás figura mániám azóta megint keresgélni kezdtem. S most megtaláltam. S még mindig borzasztóan tetszik. Mert annyira groteszk, egyszerűen szépek. Na jó, nem ez a megfelelő szó rá, csak nem találok jobbat. :D Normális nőtársaim minden bizonnyal inkább az undorító jelzőt használnák egyes figurákra. :D De a maguk horrorisztikus bájával szerintem igenis szépek. :D Pláne ha szépen vannak megfestve. Itt jön be a festés. Ugyanis amióta kitaláltam ezt a resin festés dolgot betegesen rajongok a figurák festéséért. :D Most ez a fessünk minél kisebb figurákat mánia van. :D De ha játszani is tudnék velük az maga lenne a mennyország. :D Bár semmi magyarul használható leírást nem találtam, de majd megtanulok normálisan angolul. :D Bár még akkor sem tudok kivel játszani, de maaajd... Majd csak lesz valami. :D Egyenlőre úgy sincs egyáltalán pénzem rá, hogy ilyenekre költsek. :D Így aztán a húsvéti listám erősen kezd növekedni. :D Az örömhír, hogy találtam magyarországon olyan honlapot, ahol árulják őket. Állítólag a Gólem Művekben is, de én ott nem láttam... T_T Vagy csak én vagyok béna. :P
Egyenlőre azt nézegetem, hogy egyáltalán milyen frakció, hol, ki merre, mennyit. :D Azt hiszem totálisan beléjük szerelmesedtem, főleg a maciba. A maci... *_*

A maci... Annyira bájos azokkal a die boy-os kockákkal. XD

Nincsenek megjegyzések: