Oldalak

2014. március 26., szerda

Ez az 500. bejegyzésem :)

Ez az 500. bejegyzésem, mondjuk nem ezért kezdtem el ismét írni, csak úgy és véletlenül észrevettem. Durva milyen régóta vezetem már ezt a blogot. :D

Erre az évre rengeteg tervem és ötletem van, remélem meg is fog valósulni belőle néhány. Nem a bloggal kapcsolatos, hanem egyebekkel, de az a blogra is hatással van, mert lesz miről írnom. :D

Van egy nagyon titkos projektem, amit mindenhova leírok, de senkinek nem fogok róla mondani semmit. :D Nem akarom elkiabálni, mert ki tudja mi van ha nem jön össze, mert már egy éve kerülgetem a forró kását, s tavaly sem sikerült. De ha sikerül annak nagyon fogok örülni, és boldog leszek, örökké. *_* Júliusban lesz ez a dolog, úgyhogy mindenki szurkoljon.

Tegnap este volt Bene szülinapi bulija, ami nem lett végül meglepetés, de azért nagyon jó volt. Jól sikerült a torta is, amit vasárnap délután sarlatánkodtunk össze. :D Mennyit nevettünk. :D Krosmasterezni nem sikerült, de majd egyszeeer... :D

Igazából semmi érdekeset nem akartam írni, csak ennyit. :D


Nincsenek megjegyzések: