Oldalak

2014. március 12., szerda

Punnyadás...

Mostanában... punnyadt vagyok. Nem tudom, talán a munka tehet róla vagy a tavaszi fáradtságnak nevezett valami, de legszívesebben csak sorozatokat bámulnék és aludnék. :D Az alvás meg is van, a sorozatbámulás nincs. Inkább punnyadtan ülök a székemben, vagy a kasszában és bámulom a honlapokat, mostanában divatblogokat olvasok állandóan. A kasszában nem bámulom a honlapokat, ott az embereket bámulom. :D

Amúgy a hétvége jó volt. Nagy nehezen kimásztam a megfázásból valamennyire, bár még most is tüsszögök és ratyi az orrom, de ez már igazán semmiség ahhoz képest, amit múlthéten éreztem. Szörnyű volt. De jót tett az a kis pihi.

Szombaton volt az ötödik jubileumi lolitali, amire rengeteget készültem, végül is jól sikerült, a koordim is rendben volt szerintem, legalábbis nekem nagyon tetszett, de képeim egyenlőre nincsenek. Gergő is helyes volt az új mellényében. :)
A Gerlóczyban voltunk. Aranyos hely, szép a csigalépcső, a szálloda és a berendezés. Prosciutto-t ettünk bagettel, ami finom volt. Főleg a pepperonis. Kaptunk egy pohár limonádét is, az is finom volt, és volt benne koktélcseresznye, amit imádok. Aztán volt citromos tarte, ami nekem annyira nem ízlett, nagyon gej volt, s megállapítottam, hogy amit én sütök az finomabb. Kritikus vagyok és önimádó. :D Aztán még kaptunk egy nagy pohár habos kakaót is. :) Fotózkodtunk, beszélgettünk, nagyon jó volt, csak én voltam pocsékul. :D

Aztán átmentünk a Kelet csillaga teaházba, ami szintén rendben van. A tea finom volt, szép a hely és jó árban van minden. Babás talit tartottunk, jött Gigi és hozta a gyönyörűséges Lorinát. Örültem, hogy ismét láthattam. Csak sajnos korán el kellett jönnünk onnan is, mert kezdtem megint rosszul lenni.

Aztán másnap elmentünk a Bubu Bubble Tea bárba, ami annyira jó volt~ Szeretem azt a helyet, finom a sushi, meg a bubbletea is, s nagyon kedvesek az eladók. Foglaltam előre asztalt magunknak és mindent megmozgattak - szó szerint - hogy elférjünk. :) Az első ott létemkor kaptam pontgyűjtöt is, már van három pecsétem. XD Kilencet kell összegyűjteni és akkor kapok egy ajándék Bubbletea-t. :) Jó kis hely, fogunk oda még menni. Jól éreztem magamat itt is, de innen is leléptünk hamar (utólag kiderült, hogy jobban is tettem, mert hazafele úgy elkapott a szédülés, hogy azt hittem elájulok), mert még nem éreztem túl jól magam. Így nem tudtam túl sok időt tölteni Gigivel, amit nagyon sajnálok. :( Hazafele még a Gergővel bementünk a Chuross up-ba, mert sétáltunk és útba esett, és éhesek is voltunk. Kipróbáltuk a fánkot, ittunk, finom volt.

Aztán hazamentünk, és a Gergő neki állt szerelni valamit, én pedig lefeküdtem. Este még megpróbáltuk megnézni a Coraline-t, de mindketten bealudtunk rajta, pedig szeretjük. Csak olyan hullák voltunk. XD

Ezen a héten szabadhétvégés vagyok, aminek nagyon örülök. Szombaton otthon leszünk, vasárnap pedig ha jó idő lesz, akkor elmegyünk a Margitszigetre fotózni. Meg talán bubbleteazek is egyet. :D

Nincsenek megjegyzések: