Oldalak

2014. március 19., szerda

Izgalmas hetek

Ez a hét elég jónak ígérkezik. Hétfő reggel kitaláltam, hogy mivel szabadnapos vagyok este látogassunk el abba az új Bubble Bárba, amit Liáék fedeztek föl. Aztán kitaláltam, hogy akkor már hívjuk őket is. Ezért a Gergő fel is hívta Benét és ledumálta vele, én meg Liával, lett is belőle estére jó nagy kavarodás. :D De azért csak összejött, ettünk Belfrittes krumplit ketten a Gergővel, aztán betámadtuk négyen a Media Mark-ot, s végül vettünk két DVD-t is. Liáék a Mulan-t, mi meg Az öt legendát, amit tegnap már meg is néztünk, még mindig nagyon jó és még mindig imádom Jack Frost-ot (nincs mit tenni, az angol neve jobban tetszik).

A Bubble bár jó hely, tetszik, csak éppen a levegőztetéssel nem vagyok megelégedve, mert nagyon nagyon meleg volt. :D Viszont cuki a galéria nagyon. S a tea is jó, bár az enyém olyan furi volt, de szerintem azért mert jázmin teával kértem és azt nem szoktam meg, legközelebb zöld teával kérem majd. Jófejek a tulajok is, kaptunk ide is törzsvásárlói kártyát. Lassan már mindenhova van, csak a westendbe nincs, mert ők lapon adják és az nekem nem jó. :D Bubble teazés után még sétáltunk egy kicsit és megtaláltuk a legfinomabb pizzázót a városban, ahol csupán csak 200 forint a pizza. *_*

Bubble teazés előtt Démonnal flangáltam, átvettük Misa-tól az új fülbevalóimat. :3 Tök cuki, főleg a pillecukor pónis, csak mostanában valamiért fáj megint a fülem. :S De ma a macskatappancsosat veszem fel. Nagyon fúj a szél, úgyhogy nem tudom miben megyek.

Mára mozizást terveztünk a Gergővel estére az adószám beszerzése utánra, hívtuk Zolit is, majd negyed kilencre megyünk. :D A Mr Peabody kalandjai Shermannel nézzük meg, amiről én először azt hittem nem szerettem de aztán láttam a trailerét és totál beleszerettem. :D Kíváncsi leszek rá. Előtte elmegyünk abba a pizzázóba, amit a múltkor találtunk és megesszük a parkban. Mellesleg ma van a hónapfordulónk végül azért is döntöttünk úgy, hogy megyünk.

Holnapra ismét a bőrgyógyász van betervezve, meg meló. A kezem már megint szörnyen ramatyul néz ki, de ma kaptam Anyutól a patikában egy emolium Special emulsion-t, ami egy csoda, nagyon jókat írnak róla a krémmánián is, régen nekem is volt és csak arra emlékszem, hogy a kezem gyönyörű volt tőle. Kezd amúgy nagyon elegem lenni, a doki szteroidos kenőcsökkel töm, de nem használnak, csak a pénzt dobom ki rájuk. S nincs ennyi pénzem, hogy kísérletezgessek velük. Abban bízom, hogy az emolium jó lesz, ha már ilyen drága volt. :( Fránya ekcéma. Utálom.

Utána péntek azt a Gergővel töltöm, aztán pedig hétvégén mindkét nap dolgozom. Vasárnap délután pedig Liával leszek. :)






Jaaaj, és találtam egy tök jó angol oktató progit a mobilomra, este lefekvés előtt szoktam (kemény egy napja :D) vele "játszani". Mindenkinek ajánlom, a neve Duolingo és német is van belőle. Meg spanyol is. :D

Nincsenek megjegyzések: