Oldalak

2014. november 19., szerda

Blain megérkezett *_*

Hát ez a nap is eljött. Tegnap megérkezett Blain. Két év után velem van. ^^ Készítettem egy kis csomagbontást, de már este volt, szóval elég ramaty képek lettek, de azért csak felrakom őket. :)











Ez az utolsó pedig Momiji hajában, jó-jó neki a szőke, de hozzá próbáltam a többit is, és a vöröset is szereti, még a szürkét megnézem és szerintem szürke haja lesz, nem teljesen szürke, hanem valamilyen szürke, nagyon jó hajakat találtam az ebayen. A szeme is más milyen lesz, ezt most csak ideglenesen raktam be, ne szemtelenkedjen már itt nekem. :D

Vörös szemeket akarok neki, ezért nem pártolom a vörös hajat, marad a szürke, de jól fog kinézni. Már most nagyon jól néz ki. *_* Szexi. S még milyen szexi lesz ha megrendelem majd a testét. :D Az elkövetkező hónapokban sem eszem.

Holnap csinálok még róla képeket. :)
Meg a lányok új pulcsijairól is, amit Taly készített nekünk. ^^

Nincsenek megjegyzések: