Oldalak

2014. november 13., csütörtök

Ezer év

Ez a dal rólunk szól ^^
 
Aznap amikor találkoztunk,
Megfagyott a lélegzetem,
Már kezdettől tudtam,
hogy megtaláltam az otthonom.
Leestem,
De figyeltem, ahogy ott állsz,
Minden kétség,
Hirtelen valahogy eltűnt.
Egy lépéssel közelebb...
Meghaltam mindennap amíg vártam rád,
Drágám, ne félj,
Én szerettelek,
ezer éven át.
Szeretlek még ezer éven át.
Az idő megállt,
Szépsége árad,
Minden lélegzet,
Minden óra ide vezetett.
Egy lépéssel közelebb.
Meghaltam minden nap amíg vártam rád,
Drágám, ne félj,
Én szerettelek,
ezer éven át.
Megmondtam,
Ezer éven át,
Szeretlek még ezer éven át.
S mindvégig hittem, hogy majd megtalállak,
Az idő elhozta a szíved nekem.
Én szeretlek ezer éven át.
Szeretlek még ezer éven át.
Szeretlek még ezer éven át.

Nincsenek megjegyzések: