Oldalak

2014. november 5., szerda

Sorozatmaniac

Kicsit írok a sorozatokról, amiket épp most nézek, mert már én sem tudom igazán követni. :D

Pretty Little Liars: a 3. évadnál tartok, de nem tudom, hogy folytatom e, mert a főszereplők idiótasága nagyon idegesít, a skizofrén jellemük úgyszintén. S őszintén szólva unalmas is, nem tudom mit akarnak kihozni a sztoriból, de hogy már a 3. évadnál tartunk és néhány információmorzsán kívül nem sikerült semmit sem megtudnom, ez kiakasztó, úgy érzem sehova nem tart a történet, szóval lehet, hogy elkaszálom, pedig szerettem volna szeretni. :(

True Blood: ez volt az első sorozatom, amit úgy igazán elkezdtem nézni, de a 6. évad valamiért nem csúszik le a torkomon, de majd egyszer ráveszem magamat a megnézésére.

How to get away with murder: avagy Hogyan ússzunk meg egy gyilkosságot. Ügyvédes, trükkös, nekem nagyon tetszik. Most indult a sorozat, a 6. résznél tartunk, Gergővel együtt nézzük és mindketten imádjuk, egyenlőre. :D

A férjem védelmében: az első részt néztem meg, nem tudom, hogy folytatni fogom e, mert nekem lassú a sztori, de szintén ügyvédes, szóval adok neki egy esélyt, bár már kijött azt hiszem a 6. évad is, és úgy sem tudnám behozni ezzel a tempóval. :D

Agymenők: szintén Gergővel szoktuk nézni, ha este nem vagyunk hullafáradtak, ami mostanában elég esélytelen. :D Az első évadnál tartunk. XD

Odaát: elkezdtem nézni, az ötödik résznél tartok, de kizárt, hogy behozzam a lemaradásomat, főleg azért mert félek tőle. XD

The Orange is the new black: érdekes a sztori, egy női börtön belső életéről szól, még nem döntöttem el, hogy akarom e nézni, de nagyon esélyes.

Selfie: Imádom. Azt hiszem egy sorozatot kerestem, amit imádhatok és betöltheti ezt a rettenetes űrt amit azóta érzek, hogy befejeztem a Szex és New Yorkot, mert az összes hibájával együtt az a tökéletes sorozat volt. A Selfie vicces, rövid részekkel, egy telefonfüggő csajról szól, akinek közeli kapcsolata van az instagrammal meg a facebookal, és a mobiljával. Magyarán a mai helyzetet mutatja be poénosan. Sajnos még csak 4 része van kint magyar felirattal, és mindjárt befejezem. T_T

Azt hiszem ennyi sorozatot nézek jelen pillanatban, most látom csak, hogy a Szex és New york helyén tátongó lyuk mekkora. De legalább egy csomó dolgot megismerek. Például eddig utáltam az ügyvédes sorozatokat, de mióta elkezdtük a Hogyan ússzunk meg egy gyilkosságot rajongok értük.

Már nagyon várom a hétvégét, szombaton Pokémon Phantom Forces Prerelease lesz, amin még nem tudom, hogy induljak e, vagy csak szemlélődjek, mint a múltkor. Az is izgalmas volt.

Vasárnap pedig megyek a Kreatív Kalendárium Tanfolyamra, amit Via tart, az urban:eve szerkesztője, és Brigitta, a scrapbook.hu szerkesztője és már alig várom. *_* Azóta próbálok rá jelentkezni amióta elkezdődött, de még nem sikerült. Azonban a novembei alkalmat sikerült elcsípnem, fogok róla írni a másik blogomban, vagy itt. Még nem döntöttem el, hogy pontosan mit is kellene tennem ezzel a blogos dologgal. :D

Utána elmegyek Takit látogatni Démonnal vagy nélküle. XD Viszek a kutyának valami jutalomfalatot, nehogy széttépjen.

Nincsenek megjegyzések: