Oldalak

2010. október 3., vasárnap

2010. 10. 02. MondoCon :D

Képeket majd később teszek, mert most nem tudom felrakni a gépre őket. ^^

Nagyon jó volt szerintem ez a con, a Hungexpo sokkal jobb minden szempontból, mert tágasabb és jobban meglehet mindent közelíteni (egyedül a sushisnál voltak nagyon sokan), szóval nekem egyre jobban tetszik a Hungexpo. :D

Reggel kilenckor akartunk indulni, de aztán fél tíz lett belőle, jól meg is várattuk szegény Enjut. T.T De aztán csak oda értünk és felkaptuk, majd a kocsival elrobogtunk a Hungexpohoz. :D Kicsit várnunk kellett, mert jegyek nem voltak, szegény Skellinek meg még vennünk kellett. :D Így aztán fagyoskodtunk egy kicsit, közben találkoztam Mikuval, Yakaii-val, Elyon-nal, meg Norkával is, aki ott szokott jegyeket árulni. Úgy volt, hogy ki megyek hozzá beszélgetni, csak annyira el voltam foglalva minden félével (meg olyan gyorsan ment az idő), hogy végül elfelejtettem. T.T Loliban voltam, a kekszes szoknyámat vettem fel a fehér blúzommal (mondjuk az ujjait elfelejtettem felcsatolni, így rövid ujjú blúzban voltam xD), kekszes nyaklánccal, kekszes gyűrűvel, fehér harisnyában és a fehér lolicipőmben. *_* De este itthon csináltam róla képet, szóval majd azt is felrakom. :D Szóval végül is bejutottunk, majd elkezdtük keresgélni a sütisütőversenyt, ahol leadhattam a sütimet (ezt fél tizenkettő tájékára meg is találtam xD), sajnos nevezést nem értem el, de majd legközelebb. :D Csak azért is addig fogok próbálkozni, amíg nem sikerül. :D

Szóval sétálgattunk, nézelődtünk, megnéztük az árulós pultokat, Skelli végignézett mindent, megnézte a WoW-os figurákat, de végül is csak egy Warcraft mangát vett. :P Én is mindent végignéztem, volt egy lány egy pulttal, aki eszméletlen édes dolgokat rajzolt és készített és lehet pólót kapni, meg matricákat és füzeteket, tatyókat (Kishi is tőlük vette, mint kiderült), szóval azt majd még jobban meglesem, mert most elfogyott a cucc, amit szerettem volna, mire visszamentem érte. :D Szóval végül is csak egy Esti tagozat mangával lettem gazdagabb, amit nem sokára el is olvasok, nekem tetszik. :D Meg természetesen átvettem a Chikoritámat, meg a Holy Sugar ékszereimet. S a HSF-től kaptam utólagos szülinapi ajándék gyanánt egy repülő malacot. *_* Annyira édes, és úgy örültem neki, hogy gondoltak rám. *_* Most már azon gondolkodom, hogy egy plüssöt is készítek. :D A nyuszi is irtó cuki, meg a pici kockacukor is. *_* A Chikorita meg igazi Chikorita. :D Nagyon édes.

Közben megnéztük a Cosplay Craftmanship versenyt, ahol versenyzett a Viktoriánus Tea Klub is. :) Remélem értek el helyezést, mert abban a kategóriában szerintem ők voltak a legjobbak, tényleg meg lehet bundázva az egész, ha nem ők nyerik. Hát mert az az Erololita, meg az a másik... Ööö... Inkább ne is beszéljünk róluk. XD Viszont az anime részlegben voltak jók, például csoportosban ott volt a Pokémonos, ami nekem nagyon tetszett. :D Meg játékokból is öltöztek be és azok a cosplayek nagyon ütősek voltak. S volt Princess Tutu is... *_* De ő nem versenyzett. Kár, mert nagyon szépen meg volt csinálva. Le is fotóztam. :) De remélem találok róla jobb képet is. Aztán még benéztünk a kockasarokba, Skelli kapott ingyen gamestart, meg játszott egy húsz percet Aion-nal, de nem tetszett neki. :D Ja, meg kitöltöttünk ilyen sorsolásos izét, ahol PS3-at lehetett nyerni. Azért nem lenne rossz... :D Végül benéztünk a beszélgetésre Kokia-val, Kokia tök cuki. Aztán visszakértem a dobozomat, helyezést nem értem el, koncerten végül is nem maradtunk, így elindultunk hazafelé. Este Xfaktort néztünk, kockultunk, én olvastam és tíz órakor menetrendszerűen bealudtam. :D

Ja, s arról még nem írtam, hogy ettünk sushit is. A Takebayashi (?) étterem volt kinnt, és kértünk egy Kedvenc maki szettet (amiben volt 12 darab, mindenféle válogatás), és egy 6 darabos makit, lazacosat. Szerintem fincsi volt. Skelli a tojásosból nekem nem adott, így már sosem fogom megtudni, hogy milyen az a tojásos. XD Aztán én a wasabit csak úgy önmagában ettem, kicsit erős volt. XD Taliztunk Takiékkal is, meg Benyóval és Ani-channel, aki közölte velünk, hogy még mindig van meet. :D Aztán már kissé fáradtan kifelé menet összefutottunk Liani-kal is, akik nagyon szépek voltak loli-kodona párosként. :3 Megint dinka voltam, mert kiejtettem a sütis dobozt a kezemből, amivel meg akartam kínálni őket. ^^" Bocsi, mostanában nem vagyok a toppon. ^^"

Szóval ez is egy nagyon jó nap volt és annak külön örültem, hogy Skelli eljött velem. :3 Daisuki~ ^^ Ma meg megint megy vissza németországba és két hétig ismét nem látom. T___T

1 megjegyzés:

Liani Hikawa írta...

Norkaaaaaaaa! *fangirlsikoly*
És most találtam meg pár írásod elmentve a gépemen. XD Ami tetszett, saját fogyasztásra, meg ajánlásképp lementettem. XD

Blúztesók voltunk. XD

Az erololival az volt a baj, hogy alapvető lolita dolgokkal nem volt tisztában. A tollboa elég érdekes volt, de hát nem ez volt a legdurvább, hanem az, hogy minden mozdulatnál kilátszott a feneke. XD Azon mi összenevettünk a Kodonámmal. =D De nem szidjuk, mert nem. =) Csak mókás volt. =)

Örültem, hogy találkoztunk, meg hogy eljött veled a párod. =) Aranyos srác. A dinkaság meg ari tőled. =)