Oldalak

2010. október 24., vasárnap

„A nap 24 órájában. Bármikor, bárhol. Egy cupcake….az maga a mennyország.”

Úúúúgy izgulok a holnap miatt. T_T Tudom, hogy nem kellene, mert hát már megszoktam, hogy a legtöbb helyről elutasítanak. :D De akkor is izgulok, hogy mit fogok én ott csinálni, meg, hogy hajnalok hajnalán egyáltalán hogyan jutok oda. :D Eleget csalódtam már ebben a cukrászosdiban, annyira elegem van már. T_T Én csak egy munkahelyet szeretnék, ahol megkapom a kis pénzemet, amivel el lehetek a saját kis világomban és ennyi. :D Ez olyan nagy kérés... Ebben a világban már igen. :D

Ma is taliztunk Sakurával, voltunk az Árkádban s bár nem akartam pénzt költeni, de megígértem a Ferinek, hogy feltöltöm a telefonját, mert lemerült. Ezért vittem egy öt ezrest, felváltottam és sajnos elkövettem azt a hibát, hogy bementem Sakurával a SIX-be. :D Találtam is gyorsan magamnak egy sütis karkötőt. De annyira cuki, tökéletesen passzol a Secret Cake Factory-hoz, muszáj volt megvennem. :D Már fennt van Pupén, de azért ide is szúrok be róla képet. ^^ Annyira cuki! *_*

Ma amúgy nem történik semmi. Egy csomó dolgot elterveztem, de valójában tiszta depressziós állapotban vagyok a holnapi nap miatt, meg a Feri is Hiányzik. T_T Úgyhogy most csak úgy üldögélek itt és a semmiről írogatok. :D Kobato-t kellene nézni, lehet, hogy nézek is. :D Olyan éhes vagyok, akarok egy kis sült húsit, meg egy kis sült sajtot... Júúúj, de ennék egy kis rántott sajtot, lehet, hogy rántok ki magamnak. XD Ma percenként meg akarok mindent sütni, az előbb az jött rám, hogy cupcake-t sütök, de aztán lemondtam róla, mert nincs itthon pillecukor és én pillecukros cupcake-t akartam sütni. Amúgy van itt egy jó kis cikk a cupcake-ről. Cupcake... *_* Rántott sajt... *_* Valdor szívecske.... *_* Éheeees vaaaagyoook. T_T Nem nyavalyogni kellene, hanem elmenni és csinálni valamit, de van itt valaki, addig meg nem akarok sütni, menjen mááár eeeeel. XD

Nincsenek megjegyzések: