Oldalak

2010. október 5., kedd

Én Kaname-nek szurkolok... :D

Ma érdekes módon egész nap itthon voltam. Ritkán van olyan, hogy nem rohangálok össze-vissza, mint pók a falon, mert alapjáraton utálok itthon ülni. De egy kicsit fáj a fejem. Tegnap a fülem kezdett el fájni, de mára már nem tudom eldönteni, hogy most akkor a szemem fáj e, a fogam, vagy csak szimplán a fejem. :S Meg amúgy is esik az eső, ilyen időben nem érdemes bárhova is menni. Pedig el akartam menni Enjunak csirkét venni. Meg úgy általában a kedvenc kínai boltomban is szerettem volna benézni. Meg a turkálókba. De tulajdonképpen jobb is, hogy itthon vagyok, mert így legalább nem költöm a pénzt. :D Amúgy is gyűjtenem kell a karácsonyi ajándékomra, a fekete Baby karamira, amit valószínűleg Gigi elad nekem. *_* Holnap megyek felpróbálni. Érdekes, de mostanában fekete ruhákat szeretnék. Lehetséges, hogy ezentúl én is bittersweet irányvonalon fogok mozogni. :D Lehet, hogy öregszem... :D

Meg hát várom a fizetésemet, mint az öreg nyugdíjas mamák. :D De csak nem akar jönni és nem is válaszolnak az e-mailemre, pedig a kártyámon -94 forint van. :D Létezik ilyesmi? XD Szóval a diákmunkások ismételten izék, mert nem küldik a pénzt. Állítólag megint a cég nem akar fizetni, de egyszerűen nem hiszem el, hogy egyik cég sem akar fizetni. (Bár több, mint valószínű.) De akkor legalább dobnának egy e-mailt, hogy még most sem tudják kiküldeni a pénzt. De még annyi sem. Többet ezeknek sem dolgozok.

Tegnap ismételten voltam állásinterjún, de megint semmi. A csávesz nagyon rendes volt, de egy maszek cukrászdába keresett embert, ahol mindent egyedül kellene csinálni, az pedig egy kezdőnek... Csak azt nem értem, hogy ezt miért nem tudta telefonon közölni. Na mindegy, végül is ráérek sétálgatni. Holnap reggel is megyek egyre. Drukkoljatok. Az elvileg egy termelő szóval talán sikerülne... Nagyon reménykedem.

Most pedig Vampire Knight-ot nézek. Már az ötödik résznél tartok, eddig tetszik. Akkor gondolkodtam el, hogy mégis megnézem, amikor megláttam, hogy csak 2X13 részes, végül is annyi még belefér. :D

Be kellene fejeznem a Vámpír, a vérfarkas és a szellem első évadját is... Nem mintha annyi dolgom lenne. XD

Nincsenek megjegyzések: