Oldalak

2010. október 3., vasárnap

Karácsonyi és névnapi ajándéklista :3 - avagy mit szeretne Ichi :D

Bree Tanner rövid második élete - Stephenie Meyer ismét :D - névnapomra :P

Princess Peach plüss *_*

Pokémon HeartGold játék DS-re :3

Az ajándéklistákat amúgy általában Szerelmemnek rakom fel, hogy pontosan tudja miket szeretnék kapni. XD Meg amúgy is ha leírom legalább én sem változtatgatom a véleményemet percenként. :D

Ja, s amiről nincsen képem, de németországban lehet kapni az egy Pokémonos naptár. :D Nem érdekel, hogy a Pokémon már rég lerágott csont én pedig már nem 12 éves vagyok, hanem 22 én még mindig szeretem. :D

Bár lehet, hogy ez az egész meghiúsul, és egy Wii-t veszünk közösen magunknak karácsonyra. :D Akkor meg már Pokémon Battle Revolution jár hozzá. :D

Nincsenek megjegyzések: