Oldalak

2010. október 21., csütörtök

Hűűű... :D

Amúgy nem érzem magam ma sem jól. T_T Nem tudom, hogy az időjárás teszi, vagy csak az általánosan ratyi közérzetem, de még mindig fáj a fejem ééss.... T_T Nyüff... Igen, már megint hisztizek, pedig nem szabadna. XD

Hát fogjuk rá, hogy a mai nap is eredményesnek mondható. Reggel fogtam magam és minden lelkierőmet latba vetve betámolyogtam a Zserbóba. Végül is rendik voltak, kaptam egy nevet meg egy címet, szóval hétfőn ismételten próbanapra megyek. ^^ Drukkoljatok, hogy sikerüljön. XD Ma írtak a yukatával kapcsolatban, azért is drukkoljatok, hogy sikerüljön. :D S jobb helyre kerüljön szegénykém, mert nálam senki sem hordja és biztosan szomorú. T_T

Utána találkoztunk Anyuval és bementünk az Allee-ba enni, meg nézelődni. Végre megkóstoltam a KFC-től a Grandier-t, vagy mit. :D Oké, nem volt olyan hatalmas, mint a képen viszont nagyon finom volt, barbecue szósszal, imádom a barbecue szószt. Csípős is volt egy kicsit, szóval tökéletesen megfelelt. :D Anyu sárgaborsó főzeléket evett (fúúúj :D), meg csirkecombot. XD Voltunk a Humanic-ban is, télire cipőt néztünk nekem, találtunk is egy nagyon cukit, de nem volt már nálunk annyi pénz, ezért ma estig félretetettük, majd nem sokára indulok vissza érte. 

Tegnap meg tegnap előtt rengeteget ettem, ezért ma visszafogom magamat evés terén (már amennyire tudom :D), éjszaka fájt is a gyomrom és hányingerem is volt. T_T A sok zabálás átka. :D Különben elgondolkodtam, hogy ugyan a rengeteg munka mellett én már nem fogok aerobikra járni, mármint hazaesek holt fáradtan és utána még menjek el aerobikra? :D Pedig kellene... T_T

Na, most megyek, mert megint csak felesleges baromságokról írogatok itten. :D Majd este feltöltöm pupéra a cipellőmet. *_*

Nincsenek megjegyzések: