Oldalak

2013. március 17., vasárnap

K ügynök :D

Bemutatom K-t, akinek egyenlőre homály fedi a nevét, mert még nem döntöttem el, hogy mi legyen. Két K-val kezdődő nevem van, de nem tudom, hogy végül melyiket fogja megkapni.


Így indult festetlenül. Gigi most festi ki nekem, amiért nagyon hálás vagyok, és napról napra egyre szebb. ^^ Szerelem első látásra baba volt, rám nézett és azt mondta: Vigyél haza és játssz velem. :) Később jöttem rá, hogy a céges képeken ezek a babák nekem túl ridegek ahhoz, hogy beléjük tudjak szeretni.



Borával együtt festődik ^^



Most itt tartunk. ^^ Szerintem egyszerűen gyönyörű, teljesen szerelmes vagyok ebbe a fejbe, meg abba, ahogyan Gigi festi és nagyon örülök neki, hogy láthatom a festési folyamatot. Gergőtől kaptam két szemet, egy lilát meg egy kéket, kíváncsi leszek melyik fog neki majd jól mutatni. ^^ Parókát, me egyebeket majd csak később fogok tudni venni neki, de már vannak terveim. :)

Nincsenek megjegyzések: