Oldalak

2013. március 19., kedd

Lucky Monday ^^

Leighton Meester-nek nincs is igazából hangja. Ugyanolyan stílustalan, cicababás zenét énekel, mint általában az ilyen cicababák. Mutogatja a testét, meg ilyesmi. Ami igazából nem is szép. Oda vagyok Blair karakteréért, meg a Chuck-al való szerelméért, meg a ruhákért amit hord, a csaj valójában nem néz ki jól. Kicsit sem. Ha csak a színésznőt nézem, akkor nem tetszik. Blair karakteréért viszont továbbra is oda vagyok. Na jó, azért egy-két jó száma van. ^^ De azok is feldolgozások. XD

Tegnap végülis tök szerencsés napom lett. Hazajöttem, majd elindultam az Arénába, de visszafordultam a buszmegállóból, mert aggódtam, hogy nem kapcsoltam le a gázt, és nem zártam be az ajtót, s visszafele jövet átment előttem egy fekete macska is. Nem vagyok babonás, de azért elkönyveltem, hogy nem lesz jó napom.
Aztán odaértem az Arénába, letámadtam a rossmannt, hogy megállapítsam ott sincsen Óz, a hatalmas sminkszett. Ez már a huszadik Rossmann volt, ahol néztem. Kezdtem kicsit nagyon elkenődni. Mo.-n semmit sem tudnak időben kirakni, de van, hogy ki se rakják. S szerintem most is csak max egy két üzletbe került.
Hát kicsit le voltam törve emiatt, de aztán átmentünk a keletibe, hogy átvegyük K-nak a kék szemeket, amik igazából ilyen türkizes-kékek, de nagyon szépek.
Aztán a legeldugottabb Rossmann-ban, amire az égvilágon senki nem gondolna (szerencsére :D) megtaláltuk. *.* Még tele volt a pult, gondolom az előbbi indok miatt. Gyorsan lekapkodtam, ami nekem kellett, és megkaptam őket hónapfordulóra. ^^ A nyakláncot végül ott hagytam, mert elég gagyinak tartottam, és egy ezrest nem ér meg. Akkor inkább csinálunk egyet. Kaptam egy púdert, egy kék meg egy türkiz szemceruzát, egy jégkék szemfestéket, meg egy rózsaszín színváltós ajakbalzsamot. ^^ Majd mindjárt rakok fel róla képet. ^^
Aztán a SPAR-ban az utolsó SSH pontjaimon vettem egy kindertojást. Mert úgy éreztem, hogy nekem arra most szükségem van. :D Meg is kaptam a megjegyzéseket, meg a reakciókat, de nem zavar, ha kindertojást akarok enni, akkor azt veszek, kit érdekel, mit gondolnak? :D Fennt ki is bontottam, meg meg is ettem, és találtam benne egy Star Warsos Amidalát. ^^ Pont olyat szerettem volna. :) Majd szereznem kell még egy Yodát. :D Apunak természetesen. :D
Szóval szerencsés napom volt, nagyon örültem neki. ^^ A munka is eltelt úgy ahogy, mondjuk kis híjján elaludtam, olyan kevesen voltak. ^^"

Már napok óta Shinku blogját olvasom. :) Tök cuki képek vannak rajta, meg szeretem a babáit. :) Főleg az tetszik, amikor Alvin meg Clio szilvesztereznek, pizsiben. :D

Aztán elhatároztam, hogy addig nem veszek K-nak cuccokat, amíg nincs a kezemben, meg előbb talán őt kellene kifizetni, de annyi tök jó cuccot találtam neki... O_O Például ezt a jégkék hajat: http://www.ebay.com/itm/BJD-Doll-Hair-Wig-7-8-Blue-1-4-SD-DZ-DOD-LUTS-E04-B-/251085856391?pt=US_Dolls_Bears_Toys&hash=item3a75e21e87 Oda vagyok érte, lila szemekkel, jégkék hajjal és már el is képzeltem az én kis jéghercegnőmet. :D

Találtam bugyogót meg lolitabugyogót is neki. :D S ingyenes a szállítás. :D Leekeworld-öt is nézegetem, hátha találok egy egyenes hajat, de annyi jó van, hogy nem tudok dönteni. Tele leszek parókával, a pokolra jutok. :D Nem tudom az hanyadik bugyor, de a telhetetlenekhez, azt hiszem. :D

Képek:

 A táskát nem most vettük, az találtam és az lesz majd a babás táskám, amiben a babacuccok lesznek ^^ A pénztárcában meg a babára fogom gyűjteni a pénzt ^^

 A csilli-villi púder szép nyomattal~

 Közelebbi képek

 Ózos szemfesték, csodaszép~

 Amidala ^^
(nem tudtam szétszedni a fejét, pedig szét lehet -.-)

Szép szemecskék :D

Ja igen, OMAKE:

Ma kaptuk Gigitől a képet, már hosszabbak az alsó szempillái és ezüstösen csillognak, a szája is, csodaszép~ és egyre szebb lesz. *_*
 

Nincsenek megjegyzések: