Oldalak

2013. március 25., hétfő

Ruha K-nak :D Egyéb képek :D

Most, hogy már sikerült kellően hülyén kinéznem. :D (hajpakolás, arcpakolás, mert kezd kikészülni mindenem ettől a hidegtől -.-) gondoltam felrakom a ruhát, amit kinéztem K-nak. :D Sikerült a legdrágábbat kinéznem Ajumapama-ról, annyira menő vagyok. :D

Ez az, szerintem tökéletes, és tükrözi azt a stílust, amit majd akarok K-nak. Nagyjából kezd elrendeződni a fejemben, hogy pontosan milyen is lesz, de majd csak akkor lesz végleges, ha már itt lesz velünk. ^^

 Elvileg ő is Marcia. ^^ (Vagy ezt csak úgy leszedtem? :D) Teljesen más a kettő. :D

 Ez egy random Marica, szerintem csini. ^^

Ő pedig napi cukiság, szerintem imádnivaló, egyre jobban szeretnék egy ilyen kisebb babát is, de legjobban a fagyis kötött sapija fogott meg. ^^

1 megjegyzés:

Resincrew írta...

Az első képen levő egy Miyu. (Könnyű összekeverni, két M betűs Minifee. :D) Ráadásul az én kedvenc Miyum, Meryll! *___* Az a fagyis sapka de iszonyat édes! Meg a baba is. ^^ És a Marcia is szép.