Oldalak

2013. március 4., hétfő

Tegnapi nap

Már egy hete vártam a tegnapi napot, amikor is kokeshi kiállításra mentünk és lolitali volt, amire végre egy év után kijutottam. ^^

Reggel keltünk nyolckor, sajnos Tündi nem tudott velünk jönni, úgyhogy kicsit szomorú voltam. De aztán felpróbáltam a ruhámat, eldöntöttük, hogy melyik koordi a jobb, fotózkodtunk, aztán neki vágtunk. Fél tizenegy tájékán sikerült odaérnünk az oktogonhoz. Lia már ott volt. Onnan mentünk a Hopp Ferenc Kelet Ázsiai Múzeumba, a kokeshi kiállításra.

A kiállítás vicces volt. Kezdve azzal, hogy a jegyadó nő megkérdezte, hogy családi jegyet kérünk e, amikor Lia állt mögöttünk és három jegyet kértünk. :D Aztán felmentünk, bevettük magunkat az előadó terembe és végighallgattuk a kokeshikről tartott előadást, ami nagyon jó volt, sok érdekes információval, én kitaláltam már, hogy miket fogok készíteni. :) Aztán nézelődtünk, vártunk, mert a babafestés fél kettőkor kezdődött. Én addig az asztalnál ültem, és színezgettem, kezdtem nagyon éhes lenni. Aztán hozták a festékeket meg a babákat, aztán én sikeresen belenyúltam a festékekbe a rózsaszín loli blúzommal. Kirohantam a mosdóba úgy ahogy kimosni, én viccesnek találtam, úgyhogy csak nevettem a dolgon. :D Végül arra jutottunk, hogy eltesszük a babáinkat és majd otthon kifestjük őket, mert nem tartottam jó ötletnek a loliban való festegetést. :D Mikor mentünk le a lépcsőn az előadó lány megkérdezte, hogy sikerrel jártunk e. Arra gondoltam, hogy ha arra gondol, hogy sikerült e összefestékezni a ruhánkat, akkor igen, abszolút sikeresek voltunk. :D

Lia kivolt tőlünk, ráadásul utólag megkaptuk tőle, hogy lassan jár az agyunk és még lassúak is vagyunk, emmellett mindenért csak panaszkodunk. Szerintem max kétszer említettem meg, hogy éhes vagyok, a Gergő meg csak egyszer. Amúgy pedig mi ketten csak jól éreztük magunkat. Azért van pár dolog, amit ezzel kapcsolatban vitatnék, de mindegy. Csak kicsit megbántott a dolog. Meg az is, hogy ezt így a blogjában kell olvasnom. Meg a blogjában utólag mindig megkapjuk, hogy szörnyűek vagyunk együtt, meg nem lehet velünk meglenni. Ez van.

Aztán elmentünk a csirkefogóba kaját enni, én rántott sajtot ettem rizzsel, és nekem nagyon ízlett. Aztán lementünk a helyre, ittunk, meg elvoltunk kicsit és onnan mentünk lolitalira.

A Gólemben voltunk, Hinamatsuri volt, ami a lányok ünnepe és babát kellett vinnünk. Én Tippy-t vittem magammal, meg a hattyúját. Bemutatkoztunk az elején, megkaptam a Milky Planet szoknyámat felpróbálásra és jó lett rám. Úgy örültem neki, hogy majd kiugrottam a bőrömből, van újra egy Milky Planetem, ráadásul az Oo Jia-s verzió sokkal szebb és minőségibb, mint a Dream of Lolitás. :) Ezt most már nem adom el semmi pénzért sem az is biztos. :)

Aztán kimentünk a Rózsák terére fotózkodni, én nagyon fáztam, ezért hamar visszamentem a Gólembe. Aztán ittam habcsókos forrócsokit, meg colát, mert nagyon szomjas voltam, de mindkettő jól esett. Aztán beszélgettünk, meg Anneke tündéri kislányát nézegettem, annyira aranyos volt. :) Végül befutott a Gergő aki vett nekem négy picike rózsaszín kockát, meg egy nagy szivacsot az itoimnak. :)

Aztán végül hazajöttünk. :) Este még kifestettem a kokeshi babámat, amit kaptam, szerintem cuki lett, még le kell lakkozni, meg pár módosítást kell rajta eszközölni. :) S találtam egy esztergályost, aki csinálna kokeshi alapokat, úgyhogy lehet, hogy festek majd pár babát. ^^

1 megjegyzés:

Liani Hikawa írta...

Ha nem lehetne veletek meglenni, nem lennék veletek. =)

Ne haragudj, hogy megbántottalak, nem akartam!

Megkaptam a dolldreams-es pü-d, felvettelek ott barátnak. =)