Oldalak

2013. március 28., csütörtök

Babázok :)

Hát mostanában csak Kiaráról írok, de rajta kívül nem nagyon történik semmi érdekes, és vele meg egyszerűen nem tudok betelni.



Azért érdekes, hogy a Gergőnek mennyire máshogy nyilvánul meg ez a baba. Ezen a képen például én egyértelműen látom, hogy mosolyog, legalábbis nekem mosolyog, a Gergőnek meg nem. :D Hiába, elgondolkodtam, hogy ez az én babám, én szerettem bele fülig. Gergő meg Akoyára van nagyon rákattanva, majd ő is jön idővel. Egyenlőre én nagyon el vagyok foglalva Kiara érkezésével. :D 

Az első kép szerintem tök jó lett, nagyon tetszik. S ahogy nézem egyre jobban tetszik ez a haja is, úgyhogy még várok a parókavásárlással egy kicsit, amíg össze nem kapom magam anyagilag. A loliruháimból most már nem adok el. :D Most olyan teljesnek érzem a ruhatáramat, azért is vágtam bele a BJD-be, mert most nem akarok új ruhákat, most van olyanom, hogy babázni szeretnék. Ráadásul Kiara pont jókor toppant be az életembe. :)

Már nagyon kíváncsi vagyok, hogy élőben hogyan fogunk egymáshoz viszonyulni mi hárman. :D S hogy a Gergő hogyan barátkozik majd össze a kisasszonnyal. Tekintve, hogy itt fog lakni vele, kénytelenek lesznek. :D

2 megjegyzés:

Liani Hikawa írta...

Tényleg nagyon szép ez a haj, nekem is nagyon tetszik, a tornacsukája a szettből a kedvenc darabom és biztos, hogy egy ilyenre én is szert teszek - magamnak és majd a Jinámnak is. =) Jó ez a koordi, cuki a sapesz és várom, Gergő milyen előrelépésekkel rukkol még elő. ^^

Unknown írta...

A cipőjéért én is nagyon oda vagyok, magamnak is jó lenne egy ilyen. :D