Oldalak

2014. május 26., hétfő

Dorothy~

Vééégre kaptam képet Dorothy-ról, már úgy hiányzik. T_T De nagyon szép lesz cserébe! :) A képet Namirennek köszönhetem, ő festi. :)


Tegnap este a városligetben voltunk a Gergővel, az Ezer lámpás éjszakáján. :) Sokat sétáltunk, le is jártam a lábamat, előtte gofriztunk, kürtős kalácsot ettünk, fotóztam, és KFC-tünk of course, kihagyhatatlan program. :D A csaj úgy nézett ránk, mikor kértem tőle egy poharat, mintha nem is tudom mit kértem volna. Aztán mondta, hogy 490 Ft-ért tud adni, mondtuk neki, hogy igen, mi is arra gondoltunk. :D Utána összefutottunk Liáékkal is, azért jó volt. :)

Szombaton voltam a tanfolyamon is, úgyhogy most már elárulom, hogy műköröm építő és díszítő tanfolyamra járok. :) Úgyhogy, aki szeretne szép körmöket hamarosan jelentkezhet nálam. :) Mert gyakorolnom kell. :D Jó volt az első óra, egy csomó mindent tanultam, nem bántam meg, hogy jelentkeztem. :) A következő órán már műkörmöket fogunk egymásnak készíteni, és már nagyon izgulok. :)

A hétre nem terveztem semmi konkrétat, de azért mindennapra van valami programom. Múlt héten is kidőltem. :D Szombat este hatkor nagyon álmos voltam, úgyhogy lefeküdtem, és egészen másnap fél tízig úgy aludtam, mint a tej. De jó volt, már régen pihentem ilyen sokat. Kell is az energia a munkakereséshez. :D

Nincsenek megjegyzések: