Oldalak

2014. május 22., csütörtök

Múlthét

Múlthéten is sok mindent csináltam, meg a héten is. A szerdát, csütörtököt ellógtam Démonnal, vásároltam, befejeztem a munkát. Néhány képet hoztam most. :)


Virágot hozott a kaktuszunk. :) Nagyon szép volt, de sajnos már kezd elhervadni. :(


Démonnal megvettük nekem a JOY-t és most büszkén pózol vele. :D
 

Mostanában a kedvenc helyem ez a kínai. Az Astoria és a Deák Ferenc tér között található. A neve Kelly's Best Food és abban rejlik a dolog csodálatossága, hogy 1100 Ft-ért kapunk egy tányért, amit dugig tömhetünk kínai kajákkal, sushikkal, köretekkel, és lehet kapni rántott karfiolt, húsikat is. Én nagyon oda vagyok ezért a felállásért, azt szedek ami jól esik és meg is melegíthetem a mikróban. :D Salátát is szedhetünk mellé, vagy vehetünk külön tányérkába 350 Ft-os áron, illetve a kisebb tányér ára 800 Ft. Az életek minősége megfelelő, nekem nagyon ízlik, ajánlom másoknak is, akik szeretik a kínai kaját. :)
 

Démon elvitt a Duran-ba is, ami a Deák Ferenc téren található szendvicses. Mini szendvicseket árulnak különleges feltétekkel, ezenkívül kávét, süteményt is. Én ezt a kecskesajtos szendvicset ettem, finom volt, meg megkóstoltam Démon tojáskrémesét is, az is isteni. :)
 

Ez talán a keddi koordim. A neon rózsaszín leggingsemet vettem fel, a Hello Kitty-s egyberuhámat és ezt a szemüveget. :D Menő volt. :D

Akkor ide fölé írom. :D Tegnap nem bírtunk magunkkal és elmentünk az Arriba-ba enni. :D Megkóstoltuk a Quesedilla-t, először csak egyet vettünk ketten, hogy hősök leszünk és nem költünk pénzt, aztán a Gergő visszament és rendelt még egyet. XD Akkor már mondtam, hogy hozzon mellé egy adag rizstejet is, finom volt. :)



Kiara felpróbálta Dorothy rózsaszín haját (itt még volt teste), nagyon jól áll neki szerintem. :) Kicsit nagy volt a fejére, de annyi baj legyen. :)

Nincsenek megjegyzések: