Oldalak

2010. augusztus 10., kedd

Izé

Hú, szerintem felszedtem megint jópár kilót, vagy csak a havi bajaim miatt érzem így? Annyira kövérnek tűnök, hogy az valami hihetetlen, talán, mert az is vagyok. xD Nem tesz jót nekem ez az itthon punnyadós életvitel. Azt hiszem holnaptól ismét visszatérek a normál diétámhoz, vagyis reggelire müzli, aztán max valami ebéd és utána semmi. Nem szabad sokat ennem, mert egyre csak hízok, csak hízok... Ahogy Gigi mondta a Kiki, a boszorkányfutárban. :D

Jaj, de most jutott eszembe, hogy holnap megyünk Anyuval az Azték Choxolat-ba... T.T Nem mintha baj lenne, de akkor azt hiszem az ebédet megvonom magamtól. xD Veszünk Maják titka fűszerkeveréket, meg durvára tört kakaóbabot, mert csütörtökön sütit sütök a Feri Apukájának születésnapjára és találtam egy nagyon jó receptet, amit mindenképpen meg akarok csinálni. :D Persze azt is meg kell majd kóstolnom, de izééé, egy süti még nem a világvége. XD A süti alapvető emberi jog. Szerintem. 

Elkeseredtem azért is, mert a Body Line-ra végre behozták a Melty utánzatot és 68-as derékig van. T.T Ami rám százszázalékosan nem jön fel. :D De úgy érzem, hogy soha nem is lesz 68-as derekam. Legalább a másik szoknya 80-as, amit viszont még eltudok érni. :D De az meg 50$. :D Van pofájuk ennyit elkérni egy szoknyáért. Nem is veszek. Kivárom az akciót. Bugyogót viszont szeretnék. Egy cuki, rózsaszín fodrosat. :D

S péntekre van munkám! ^^ Csomagolás, 8 óra=4000 Ft. Oké, nem sok pénz, de az is több, mint a semmi. Ráadásul ha még hívnak, akkor mehetek még, s conra lesz pénzem. Nagyon remélem, hogy azért közben igazi munkát is találok egyszer. XD Jövőhéten elmegyek a munkaközvetítőhöz.

Ma megint volt Highschool of the Dead rész. :D Imádom azt az animét, annyira tetszik, még akkor is, ha elég perverz. :D Meg Shiki is volt még tegnap, az is tetszik, érdekes. Végre két anime, ami még tetszik is. :D

Nincsenek megjegyzések: