Oldalak

2010. augusztus 17., kedd

Mindenféle :3 *kreatív mood on*

Elhatároztam, hogy meglepem magamat egy ilyennel a szülinapomra. ^^ Szóval ma elmegyek anyagot venni és megvarrom valahogyan szülinapomig. :D Amúgy tegnap pocsék napom volt, talán életem egyik legszörnyűbb napja, de ma már egész jó kedvem van, mármint ahhoz képest, hogy tegnap mindentől sírhatnékom támadt. :D Tele vagyok ötletekkel, már csak meg kell valósítani őket. Mellesleg érdemes melkatsa deviantartját nézegetni, mert hihetetlen dolgokat varr, és minden annyira cuki. *_*

Tegnap mivel borzasztó napom volt, munka után első utam az Arénás H&M-be vezetett, hogy vehessek magamnak masnis karkötőket. S találtam, ráadásul olcsóbb is volt, mint vártam. A H&M gyerekosztálya tényleg nagyon pöppec. :D Aztán visszafele a kedvenc kínaimba is bementem s megvettem az alább látható dolgokat. :D Most pedig szerintem indulok is, mert még anyagot kell vennem a fenti tüneményhez. *_* Lesz vigyori macskám, weee~

Ez pedig Zeruda egyik tortája. :) Ilyet szeretnék a szülinapi bulimra készíteni. :) Már csak ki kell találnom, hogy ehhez a színkombinációhoz milyen krém passzol és akkor jó lesz nekem. :D Szerintem valami semleges... 

S ezek a masnik! *_* A H&M gyerekrészlegén találtam természetesen. XD De annyira aranyosak... *_* Legszívesebben állandóan hordanám őket. Egész olcsó volt, úgyhogy gondolkodom, hogy veszek még egy feketét. :D

Ez pedig egy Gloomy Bear-es csuklópénztárca. *_* Szintén a kínaiból van. Elképesztő, hogy milyen dolgokat árulnak ott. XD 

Ez pedig egy táska, ami ennyire kicsire összegyűrhető. :D S eper lesz belőle, szerintem nagyon aranyos, ahogy megláttam egyből rájöttem, hogy nekem ez kell. :D

1 megjegyzés:

Gabika írta...

Naon kawaii az epres tatyó, de az L-s is! :D