Oldalak

2010. augusztus 24., kedd

Szülinapi lista ^^

Oké, eredetileg Heartbuckle cipőt akartam, de aztán hagytam, hogy az otakus énem leküzdje a lolisat, így végül Kon-os táska lett belőle. :D Meg egy csomó Totoro-s cucc. :D Ami mind hasznos és kell természetesen. Ezenkívül kinéztem két posztert is, egy Rozen Maideneset, meg egy Full Moon wo Sagashitéset, de minden attól függ, hogy szegény nyuszit mennyiért gyógyítják meg holnap... Remélem, hogy nem súlyos, de a füle nagyon fájhat. T.T Szóval szurkoljatok, hogy ne legyen komoly baja! Holnap viszem dokihoz. T.T

S a főnyeremény: a totálisan tele pakolható Kon-os, Bleach-es táska... *_*

Ezt a blúzt néztem ki magamnak Body Line-on, szurkoljatok, hogy legyen még, amikor megrendeljük... *_* Tökéletes lenne, mert lecsatolhatós ujja van, a nyakában lévő masnit le lehet venni, ha nem tetszik, szóval egy álom... *_*

Vagy ez vagy a Totoro-s... :D


Totoro-s irattartó :D Nekem kellene egy ilyen, mivel a Kyou Kara Mao-s irattartóm már kissé lestrapált :D

Totoro-s plüssi papucs *_* (amit úgy sem fogok megvenni, pedig milyen jó lenne a hideg téli estékre :D amúgy minden holnap dől el, amikor dokihoz viszem a nyúlat :D)

Nincsenek megjegyzések: