Oldalak

2010. augusztus 15., vasárnap

"Rosalie, a boszorkány, aki egész délután egy vadidegen kissráccal gyakorolja a szexuális kultúráját..." O_o

Hááát, lehetséges, hogy a kép nem igazán fedi a fennti állítást. XD De legalább cuki. XD Mindenesetre az bizonyos, hogy a M.A.G.U.S szerepjátékozási képességeimet még fejleszteni kell, meg a boszorkányomat is, és úgy általában. :D De azért nagyon jó volt, tegnap is, meg két héttel ezelőtt is szerepjátékoztunk. :D Ami tök jó. :) 

Most meg fáj a fejem és a hasam, és el akarok menni a H&M-be cuki karkötőt venni. T.T Már tegnap este is rosszul voltam, hányingerem volt, meg szédültem, de a szédülés megmaradt, állítólag jövőhéttől rossz idő lesz, biztos azt érzem.

Ööö... Miért is írok? xD Ja, azért, mert meg akartam osztani veletek, hogy valami ilyesmi outfitet szeretnék halloweenre. :D Idén most már tényleg tartok halloween-t, már lassan két éve szeretnék... Tök jó ötleteim vannak rá, de sajnos sosem jön össze. T.T Na jó, talán a sapka tetejére nem rakok csengőt, mert az inkább udvari bolondos, de a két oldalára cuki lenne, meg a cicafülek is. :D

Találtam munkát, ugye pénteken voltam. Ugyan annyira meleg van odabennt, hogy meg lehet dögleni, meg elég monoton, mert macskakajákat kell címkézni, de azért jó. S hívtak hétfőre is, meg keddre is, az annyi, mint 12000 forint, vagy csak 10500, mert most nem tudom, hogy a szünetet is fizetik e, vagy azt úgy kihagyják. :D A társaság legalább jó, összeismerkedtem egy lánnyal, aki nagyon aranyos. Meg is beszéltük, hogy hétfőn reggel találkozunk és együtt megyünk dolgozni. 

Amúgy a péntek 13.-a elég furcsa volt. Nem csak a munka, de lépten nyomon összetalálkoztam fura emberekkel. O.o Elöszőr is rosszul mondták meg, hogy melyik busszal kell a munkahelyre menni és összevissza keresgéltem a 33-as buszt, de aztán végül is felszálltam a 30-ra és mint utólag kiderült jól tettem. :D Ugyanis az vitt oda, utólag ők is észrevették a hibát (igen, miután már mindenki eltévedt :D), és korrigálták. :D Reggel hatkor meg hívtak a másik helyről, hogy odataláltam e már, mondom neki igen, épp a metrón ülök, erre ő: a metrón? Akkor esett le, hogy a másik helyről hívtak, ahova hatra kellett volna menni, úgyhogy gyorsan közöltem a csávóval, hogy engem tegnap átírányitottak oda. :D

Hazafele meg a buszon megtalált egy furi csaj és elkezdett nekem beszélni (be is mutatkozott O.O), hogy mennyasszony és mennyire örül neki. Na igen, ennek én is örülnék, úgyhogy osztoztam vele az örömében. XD Meg még egy csomó dolgot mondott, meg mondta, hogy vegyem fel iwiwen, szóval végül is rendes volt. :)

Azt hiszem elkezdem összeállítani a szülinapi listámat. :D Hamarosan itt a szülinapom, még gondolkodnom kell, hogy milyen tortám legyen és, hogy kiket hívjak meg, meg hasonlók. :D A legnagyobb gondom. xD Igazán, a többi eltörpül mellette, mint pl. a munkakeresés. :D

Hűűű, most, hogy mindent kiírtam magamból azt hiszem megyek és zombulok itt a gép előtt tovább. :D

Nincsenek megjegyzések: