Oldalak

2010. augusztus 22., vasárnap

Vasárnap :D

Hú, lehetséges, hogy idén szeptemberre is túlvállaltam magam? :D Mivel már nem járok suliba, hanem dolgoznom kellene elkezdenem, ezért nem lesz túl sok felesleges időm. :D De nem baj! Akkor jó az embernek, ha van mit csinálnia. :D Eleget pihentem már május óta. :D 

Amúgy ma jó napom volt, azt hiszem. :D Reggel korán felkeltem (oké, negyed nyolckor, mihez képest korán? :), aztán elmentünk a maglódi piacra, ahol találtam egy szürke-lila csíkos pulóvert, két melltartót, és meg lettem hívva egy lángosra. :D De az a poén, hogy itt akkora lángost adnak, hogy képtelen voltam megenni, és épp azon tanakodtam magamban, hogy a strandon bezzeg ennek a negyedét adták kétszeres áron. O_O Aztán megnéztük a True Blood legújabb részét, majd a Salt-ot (te jó ég, hogy az mekkora egy...), most pedig Nagyon nagy Ő-t fogok nézni. :D

Aztán a nap folyamán jelentkeztem a szeptemberi bento versenyre, csak az a kérdés, hogy melyik napon lesz, tényleg, azt elfelejtettem megkérdezni. :D Tök jó, mert most két kategóriát indítottak (kukta (a kezdőknek, vagyis nekem :D) és séf (a haladóknak)), szerintem ez egy jó megoldás. Aztán lesz Anime Barkács kiállítás is, ahova bármilyen alkotást lehet vinni, csak még nem találtam ki, hogy mit is vigyek... Plusz jelentkezni szeretnék a rajzversenyre is. :D Weeee, de jó nekem. XD

Holnap Anyuék hívtak Balatonra, de valahogy most nincs kedvem két órát utazni, hogy aztán lássam a vizet, degeszre egyem magam (így is kövér vagyok) és aztán két órát visszautazni. T.T Úgyhogy kihagyom és helyette zabpelyhet fogok enni és kockulok. :D Kedden pedig bemegyek a pályakezdő irodába és megállíthatatlanul török előre. :D Aztán pedig elmegyek Kishi-vel az Ázsia Centerbe. *_* Ez a heti program. A többit még nem tudom. 

Nincsenek megjegyzések: