Oldalak

2010. augusztus 11., szerda

MondoCon :3

Eldöntöttem, hogy mindkét conra megyek egy-egy napot. Ha megyek MondoCon-ra és esetleg mehetek a többiekkel a japán streetfashion versenyen akkor addig még be kell szereznem egy-két plusz dolgot. Például vennem kell egy új bugyogót, még egy alsószoknyát, hogy megfelelően ki legyen nyomva a szoknyám.

A szoknya, amit meg kell varrni. :D Na, az lesz az izgi, tekintve, hogy még soha életemben nem varrtam ruhát. xD Bárcsak lenne egy ismerősöm, aki tud varrni... De nem gond, megoldom. Anyagot már találtam, sima rózsaszín lesz, aztán szerintem majd díszíteni fogom valamivel, még ki kell találnom, hogy mivel. De lehet, hogy eleve mintás lesz és akkor már díszítenem sem kell majd. Jáj, még ki kell találnom, hogy hogyan csináljam és pontosan milyet is csináljak. Addig is gyűjtök ötleteket. :D

Ja, és lehetséges, hogy nem blúzt fogok felvenni, hanem inkább készítek egy cutsew-t, s azt fogom felvenni. :) Még nem tudom, de legalább most beugrott valami ötlet a szoknya díszítésére. Már nagyon kéne vennem vasalható papírt.

Cipőőő... Nagyon szeretnék egy heartbuckle cipőt, talán addigra sikerül beszereznem egyet. :)

A kiegészítőket pedig szerintem én fogom készíteni. Azok a legjobbak. :D 

Ma voltam az Azték Choxolat-ban, ittam egy Narancsos-kardamonos narancsdarabkás jeges kakaót. :D Vettem Maják titka fűszerkeveréket, de sajnos tört kakaóbab nem volt. T.T S csak szeptemberben lesz megint, szóval mást kell kitalálnom, amivel helyettesíthetem. Holnap fogom megsütni, de izgi. :D

Nincsenek megjegyzések: